Edward Durda z programem w Kanale Sportowym

Na Kanale Sportowym zadebiutował program „Edek Show”, którego gospodarzem jest Edward Durda, związany m.in. z Canal+ Sport.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Edward Durda z programem w Kanale Sportowym
Edward Durda, fot. screen z youtube'a

W cyklu „Edek Show” Edward Durda będzie przeprowadzał wywiady. W pierwszym odcinku gościem był Przemysław Babiarz z redakcji sportowej Telewizji Polskiej.

Start jego programu w Kanale Sportowym oznacza, że ostatecznie nie doszła do skutku zapowiadana w marcu współpraca Edwarda Durdy z kanałem youtube’owym serwisu Meczyki.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-jak-pobrac-podcast-audio-jak-sluchac-empik-go,7169858291947649a ##

 

Od ponad 20 lat Edward Durda jest związany z Canal+ Sport, komentuje tam m.in. mecze lig piłkarskich, koszykarskiej NBA i walki bokserskie. Przez lata współpracował również z Eurosportem, ostatnio komentował zimowe igrzyska olimpijskie.

W ostatnich latach zyskał popularność w social mediach dzięki udziałowi w programach Kanału Sportowego i youtube’owym quizie promującym firmę bukmacherską eToto.

Edward Durda jest też konferansjerem w czasie gal bokserskich, użyczył głosu do wielu reklam (m.in. oferty sportowej Canal+).

Ukończył studia aktorskie w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Krakowie, krótko współpracował z Teatrem im. Osterwy w Lublinie, zagrał małe role w kilku filmach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-drukowany-kwartalnik-gdzie-kupic-cena-redaktor-naczelny-krzysztof-stanowski,7169866270656129a ##

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 845 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam 2,1 tys. materiałów zanotowało łącznie ponad 360 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok. Od wiosny ub.r. działa sklep internetowy Kanału Sportowego (w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com), w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce