Karolina Sidorowicz i Barbara Matusik w Hypermedia linked by Isobar

W firmie technologicznej Hypermedia linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) Karolina Sidorowicz zaczęła pracę jako account manager, a Barbara Matusik jako senior account executive. Pierwsza wcześniej pracowała m.in. w d*fusion communication, Communication Unlimited i K2, a druga w Agorze i Agilent Technologies.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Karolina Sidorowicz i Barbara Matusik w Hypermedia linked by Isobar
Od lewej: Karolina Sidorowicz i Barbara Matusik

Sidorowicz i Matusik w Hypermedia linked by Isobar dołączyły do nowo utworzonego zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji w zakresie m.in. digital production w Europie i na kilkunastu innych rynkach. Podlegają bezpośrednio Jolancie Kaczmarek pełniącej funkcję international group account managera.

Karolina Sidorowicz poprzednio pracowała jako digital account manager w agencji d*fusion communication, odpowiadając za realizację wszystkich projektów interaktywnych. Wcześniej była account managerem w Communication Unlimited (nadzorując realizację projektów m.in. dla Super-Pharm, Isuzu czy Ferrero) oraz w K2 (pracowała tam przy obsłudze takich firm i marek jak Polpharma, PZU, Heineken i L’Oreal). Z branżą interaktywną jest związana od 5 lat.

Barbara Matusik poprzednio przez pół roku pełniła funkcję IT project managera w Agorze, a wcześniej pracowała jako junior marketing manager w Agilent Technologies. Z branżą interaktywną związana jest od 2012 roku. Specjalizuje się w marketingu, grafice oraz usex experience.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej