Klienci mBanku wejdą na giełdę

- Spodziewamy się, że na inwestowanie na giełdzie poprzez rachunek internetowy zdecyduje się duża część osób, które kupowały jednostki funduszy inwestycyjnych w naszym wirtualnym Supermarkecie Funduszy

matteo-parkiet
matteo-parkiet
Udostępnij artykuł:

Powiedziała Paulina Rutkowska, rzecznik mBanku, należącego do BRE. Po 3,5 roku działania supermarketu, ich liczba wkrótce przekroczy 100 tys. Oznacza to, że na taki ruch zdecydowało się niemal 12% klientów mBanku.

Gdyby choć co 10. z kupujących jednostki TFI zaczął też składać przez internet zlecenia na akcje, mBank miałby 4. miejsce pod względem liczby „wirtualnych inwestorów giełdowych" na rynku (po DM BZ WBK, BM BPH i CDM Pekao). Ale jego apetyt jest większy. Kluczowa pozostaje kwestia, czy mBank będzie odbierać, klientów innym, czy też wykształci swoich. Możliwości ma spore - ponad połowa z 860 tys. jego klientów nie skończyła 30 lat – pisze „Parkiet”.

Z kolei Krzysztof Polak, dyrektor BM BPH, którego niemal 17 tys. klientów składa zlecenia przez internet, zapowiada, że będzie się przyglądać poczynaniom konkurenta. A oferta mBanku wprost wymierzona jest w BPH, który jako jedyny na polskim rynku od września ub.r. oferuje rachunek bankowy zintegrowany z kontem inwestycyjnym. Jak bardzo jest to wygodne rozwiązanie, świadczy fakt, że już 60% klientów biura jest jednocześnie klientami banku.

matteo-parkiet
Autor artykułu:
matteo-parkiet
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej