SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Uniqa komunikuje połączenie z marką AXA kampanią „Pomyśl, ile można zdziałać razem”

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa ubezpieczyciela Uniqa, komunikująca połączenie z marką AXA. Wkrótce obie firmy będą już działać pod nazwą Uniqa. Kampanię przygotowały PZL, Papaya Films, Rio de Post, Arena Media i Value Media.

Article

Grupa Uniqa jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA w Polsce. Zgodnie z planem przed końcem I półrocza 2021 roku, po uzyskaniu wymaganych prawem zgód, dojdzie do połączenia towarzystw ubezpieczeniowych i zmiany marki na Uniqa wszystkich spółek wchodzących w skład grupy AXA w Polsce: AXA Życie TU, AXA Ubezpieczenia TUiR, AXA Polska, AXA TFI i AXA PTE.

„Pomyśl, ile można zdziałać razem"

Od 12 lutego działa już nowa, wspólna strona internetowa uniqa.pl. Rozpoczął się też rebranding kont w mediach społecznościowych. Startująca dziś kampania reklamowa to kolejny krok w połączeniu ubezpieczycieli. Jej główne hasło to „Pomyśl, ile można zdziałać razem".

- Strategią integracji jest połączyć wszystko, co w Uniqa i AXA jest najlepsze. Dążymy więc do tego, aby wypromować markę Uniqa na miarę rozpoznawalności AXA, drugiej pod tym względem marki ubezpieczeniowej w Polsce. Razem mamy wszystkie atrybuty - wiarygodność, zaufanie klientów i partnerów, 30-letnią historię obecności w Polsce, pęd do klientocentryczności, nowoczesności i innowacyjności. Teraz chodzi o to, aby o marce Uniqa jak najwięcej osób się dowiedziało – mówi Jarosław Matusiewicz, wiceprezes ds. kultury organizacyjnej, HR, marki i komunikacji po połączeniu UNIQA i AXA.

Kampania rozpocznie się spotem wizerunkowym, a następnie emitowane będą spoty produktowe. - To wyjątkowa kampania, również dlatego, że została przygotowana wspólnie przez oba zespoły Uniqa i AXA, które od kilku miesięcy, ramię w ramię, pracowały nad jej ostatecznym kształtem. Była też kręcona w wyjątkowych czasach, w których bliskość i wzajemna pomoc nabrały szczególnego znaczenia. Dlatego w najnowszym spocie wizerunkowym pokazujemy połączenie firm przez pryzmat ludzi pracujących w obu organizacjach. Mówimy o sumie energii pracowników, ich zaangażowaniu i chęci współpracy - tłumaczy Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor departamentu zarządzania marką po połączeniu Uniqa i AXA.

Kampania rozpoczyna się 22 lutego. W spocie reklamowym zobaczymy relację pracowników UNIQA i AXA. Z jednej strony sporo ich różni – doświadczenie, metody działania, z drugiej mają takie same potrzeby i pragnienia.

Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Zobaczymy je m.in. w VoD i na YouTube. Kampania ma także swoją odsłonę w radiu, prasie i na bilbordach. W kampanii prasowej wykorzystane są wizerunki agentów współpracujących z Uniqa.

Kreację opracowała agencja reklamowa PZL. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post.

Powierzchnię w mediach tradycyjnych zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group). Natomiast za zakup mediów z zakresu Digital Display i OLV odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Uniqa komunikuje połączenie z marką AXA kampanią „Pomyśl, ile można zdziałać razem”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Ceny w Uniqa są sporo wyższe niż Axa więc ciekawe czym korpo bełkot i kolorowe reklamy są w stanie utrzymać klientów przy odnowieniach polis.
odpowiedź
User
Kaziu
Już jest lepiej, w końcu można zawrzeć polisę od dnia w którym się ją kupuje a nie od następnego. Przez te głupotę axa traciła wszystkich klientów którzy kupili auto sprowadzone i niezarejestrowane. A ceny nadal ok.
odpowiedź
User
Jacek
No i dobrze, myślę że obu firmom wyjdzie to na lepsze. A reklama zachęcająca, świetny pomysł
odpowiedź