SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kontrofensywa Onetu

Ruszyła kampania wizerunkowa portalu Onet.pl

Emisją spotu o zakopiańskim niedźwiedziu, który upewnia się, czy turysta pytający o pogodę był na Onecie, najpopularniejszy polski portal rozpoczął multimedialną kampanię reklamową. Obejmie ona telewizję, prasę, radio, reklamę wewnętrzną i BTL.

Jest to pierwsza czysto wizerunkowa kampania portalu od 2001 roku.

Kkampania ma podkreślać  portalu Onet.pl.

Hasłem przewodnim kampanii jest slogan "A byłeś na Onecie?", który będzie wykorzystywany we wszystkich mediach. Kampania z założenia ma być kampanią długofalową, a cztery spoty telewizyjne i kilkanaście radiowych będzie stopniowo uzupełnianych o nowe kreacje. Na podkreślenie zasługuje fakt, że gitarowy motyw muzyczny kończący każdy spot w telewizji i radio skomponował Lech Janerka, założyciel legendarnego zespołu Klaus Mitffoch, od 1985 roku prowadzący solową działalność.

W kampanii prasowej przygotowano kilkadziesiąt layoutów, dopasowanych do czytelników każdego z tytułów, wykorzystywanych w kampanii. Każdy layout zostanie wykorzystany tylko do jednej emisji.

Tradycyjnie kampanię zaplanował, przygotował i zakupił dział komunikacji marketingowej Onet.pl, bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. W planowaniu telewizji pomógł dział planowania TVN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kontrofensywa Onetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl