Kulinarni.pl już przed Kuchniaplus.pl, ale do Onetu i WP daleko

Uruchomiony przez TVN w połowie grudnia serwis Kulinarni.pl miał w styczniu wyższą odwiedzalność niż Kuchniaplus.pl (należąca do Canal+ Cyfrowego). Obie witryny znalazły się poza czołową dziesiątką serwisów kulinarnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kulinarni.pl odwiedziło w styczniu 322 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,66 mln odsłon na urządzeniach stacjonarnych i 160 tys. odsłon mobilnych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Przeciętny użytkownik strony spędził na niej 15 minut i 2 sekundy.

Tym samym serwis, uruchomiony przez TVN w połowie grudnia ub.r. (więcej na ten temat), już w pierwszym pełnym miesiącu działania zanotował lepsze wyniki od strony kanału telewizyjnego Kuchnia+ (nadawanego przez Canal+ Cyfrowy) - Kuchniaplus.pl. Witryna ta w styczniu miała 190 tys. real users i 1,79 mln odsłon (z czego 116 tys. na urządzeniach mobilnych), a przeciętny użytkownik korzystał z niej przez 6 minut i 3 sekundy.

Obu stronom sporo jednak brakuje do najpopularniejszych serwisów kulinarnych. W styczniu w czołowej dziesiątce znalazły się witryny, które odwiedziło od 500 tys. do miliona użytkowników. Tę górną granicę jako jedyny przekroczył serwis Gotowanie.onet.pl, który też zanotował najwięcej odsłon i w którym użytkownicy spędzili najwięcej czasu.

W czołówce uplasowały się też strony kulinarne trzech innych portali horyzontalnych: należąca do Wirtualnej Polski Kuchnia.wp.pl, Smaker.pl (Grupa Interia.pl) oraz Ugotuj.to (Grupa Gazeta.pl). Do dużych wydawców należą też Mojegotowanie.pl (własność G+J Polska) oraz Gotujmy.pl, które w sierpniu ub.r. Edipresse Polska kupiło od Next.pl (więcej o tym).

Stawkę uzupełniają Wielkiezarcie.com, Przepisy.pl, Znajdzprzepisy.pl i Kwestiasmaku.com. Ten ostatni serwis jest - jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl sprzed miesiąca - najpopularniejszym polskim blogiem (przeczytaj szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]