„Łap nowego” w kampanii napoju Tiger

W internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa nowych wersji napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex) prowadzona pod hasłem „Łap nowego”. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii prezentowane są dwa nowe warianty funkcjonalne napoju Tiger: Tiger Speed i Tiger Fighter. Hasła podkreślają sytuacje i cele, dla których warto wypić ten napój, żeby zyskać energię.

Kampania outdoorowa obejmuje citylighty oraz busbacki w ośmiu największych miastach. Ponadto na fanpage’u facebookowym Tigera prowadzony jest konkurs, w którym należy zrobić zdjęcie reklamy outdoorowej napoju i umieścić je pod odpowiednim postem marki. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają zestawy produktów Tiger i oryginalne bandany.

grafika

Kreacją grafik do kampanii Maspex zajął się we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Konkurs facebookowy potrwa do 27 listopada.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?