SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Więcej na radość z życia” i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla

Lidl Polska zaczyna nowy cykl marketingowy pod hasłem „Więcej na radość z życia”. W reklamach będą występować autentyczni klienci tych sklepów opowiadający o swoim życiu. Karol Okrasa i Daria Ładocha będą pojawiali się w komunikacji Lidla znacznie rzadziej.

Article

Nowe hasło zastąpi poprzedni slogan główny Lidla: „Co tydzień coś nowego”. - Hasło to nasze zobowiązanie, żeby w naszych sklepach zakupy były krótsze i żeby kupując u nas, klienci mieli szansę zaoszczędzić pieniądze i wydać je na to, co sprawia im radość. Chcemy tym hasłem podkreślić atrakcyjność cenową Lidla - stąd „więcej na radość”, a nie „więcej radości”. Ale nie tylko więcej pieniędzy, lecz także czasu, którego na zakupy mamy mniej, bo sklepy są czynne już tylko w dwie niedziele w miesiącu - opisuje Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

W reklamach będą występowali autentyczni klienci Lidla - osoby w różnym wieku i z różnych grup społecznych. Będą opowiadać o swoim codziennym życiu, w którym przydają im się produkty ze sklepów tej sieci.

- To prawdziwi ludzie, a nie aktorzy. Znaleźliśmy wspaniałe rodziny, które opowiadają o swoich prawdziwych przeżyciach, nie mówią wyuczonego tekstu - podkreśla Maksymilian Braniecki. - Lidl zapewnia szybkie, tanie i sprawne zakupy. Czujemy się zobowiązani, żeby ludzie, którzy doświadczają tego na co dzień, opowiedzieli o tym - dodaje.

Tym samym Lidl kończy cykl regularnych kampanii z udziałem Karola Okrasy i Darii Ładochy. - Będą prowadzić z nami kilka projektów, ale główna komunikacja będzie oparta na wizerunkach klientów i haśle „Więcej na radości z życia” - zaznacza Maksymilian Braniecki.

Okrasa i Ładocha występowali w cyklu reklam „Tradycyjnie czy nowocześnie” od lutego ub.r. Przedtem, od września 2015 roku, razem z Okrasą Lidla promowała Dorota Wellman, kampania z ich udziałem obejmowała m.in. mini talk show „Dorota, Karol i Goście”. Natomiast w od połowy 2012 do połowy 2015 roku Lidla reklamowali Karola Okrasa i Pascal Brodnicki, prowadząc kulinarne pojedynki.

W ostatnich tygodniach Lidl promował dwie marki swoich ofert: Ryneczek Lidla z owocami i warzywami oraz Rzeźnik z produktami mięsnymi. W obu kampaniach występowali dostawcy i producenci współpracujący z firmą.

Nowa kampania zacznie się 30 kwietnia od etapu wizerunkowego, podkreślającego, że teraz Lidla będą promowali nie celebryci, tylko prawdziwi klienci. Natomiast od 7 maja będą prowadzone działania produktowe, w pierwszych odsłonach będą reklamowane głównie marki własne sieci (m.in. żywność i inne produkty dla małych dzieci).

Lidl nadal będzie prowadził promocję „Tania sobota”, rozpoczętą w marcu w związku z wprowadzeniem ograniczenia handlu w niedziele. Firma nie podaje, jak to ograniczenie wpłynęło na jej wyniki. - Jest jeszcze za wcześnie, żebyśmy mogli to podsumować - zaznacza Maksymilian Braniecki.

Przy nowej kampanii Lidla pracują agencja GPD (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów). Działania marketingowe firmy są realizowane we wszystkich kanałach komunikacji. Maksymilian Branicki zapowiedział, że budżet reklamowy jest podobny jak w ub.r.

W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 650,45 mln zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media). Firma była jedyną siecią sklepów wśród 10 największych marketerów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Więcej na radość z życia” i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kupiec
a moze by tak Lidl zadbal o to że to jaka cena wisi na półce ma obowiązywać też przy kasie a nie że wiecznie na rachunku/przy kasie okazuje się cos innego!!! Co zakupy to potem na rachunku inna cena produktu niż na półce!!!!
11 10
odpowiedź
User
Dawid
Jedyna kampania udana to był Pascal kontra Okrasa z naciskiem na Pascala , Okrasa nie dał rady sam a tym bardziej z Ładochą czy Wellman
8 9
odpowiedź
User
AWA
No , nareszcie!
8 8
odpowiedź