SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl Polska wybrał Havas Media w miejsce Universal McCann

Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego Lidl Polska. Poprzednio zajmował się tym Universal McCann.

Article

W przetargu oprócz Havas Media i Universal McCann wzięły udział MediaVest oraz Media Direction OMD.

Umowa z Havas Media będzie obowiązywać od kwietnia. Dom mediowy będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby wszystkich działań reklamowych Lidl Polska.

W ub.r. cennikowy budżet reklamowy Lidla (bez internetu) wyniósł 377,5 mln zł (według danych Kantar Media) i był największy wśród sieci marketów (zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl Polska wybrał Havas Media w miejsce Universal McCann

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl