LinkedIn na minusie w III kw. W górę przychód, 400 mln członków

Portal społecznościowy LinkedIn zakończył III kwartał bieżącego roku ze stratą. Wyraźnie wzrósł za to jego przychód, a liczba zarejestrowanych użytkowników już przekroczyła próg 400 milionów.

km
km
Udostępnij artykuł:
LinkedIn na minusie w III kw. W górę przychód, 400 mln członków
fot. Shutterstock.com

LinkedIn zanotował w III kwartale 2015 roku 40 milionów dolarów straty, w porównaniu do 4,2 miliona dolarów straty rok wcześniej.

Za to przychód portalu zwiększył się w tym samym czasie o 37 proc., z 568,3 miliona dolarów do 779,6 miliona dolarów.

grafika

Na koniec III kwartału LinkedIn miał 396 milionów zarejestrowanych użytkowników - o 20 proc. więcej niż rok wcześniej (332 mln). Jednocześnie portal pochwalił się, że ostatnio ich liczba już przekroczyła próg 400 milionów.

Opierając się na własnych statystykach serwis podał także, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 11 proc., z 90 milionów do 100 milionów (55 proc. - użytkownicy urządzeń mobilnych), a liczba odsłon stron - o 33 proc., z 28 miliardów do 38 miliardów.

grafika

LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 845 milionów dolarów do 850 milionów dolarów, a w całym 2015 roku - ok. 2,98 miliarda dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"