Akcja jest oparta na spocie, w którym różne osoby opowiadają o swoich związkach: okolicznościach poznania ukochanej osoby, wspólnej codzienności i reakcjach otoczenia na ich miłość. Natomiast w końcowych kadrach całują się.
Bohaterami kampanii są m.in. osoba niepełnosprawna, Wietnamka, obcokrajowiec oraz dwie pary homoseksualistów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/parada-rownosci-warszawie-2019-lista-marek-i-sponsorow-do-polski-wchodzi-globalny-trend,7171060523227265a ##
- Miłość potrafi się diametralnie różnić, a jednocześnie jest równa. Każdy powinien móc kochać, jak podpowiada mu serce. Bez obawy przed krzywymi spojrzeń czy komentarzami. Stąd akcja #loveislove, która ma przypominać, że miłość jest wspólnym doświadczeniem wszystkich ludzi. Nie ma znaczenia kolor skóry, pochodzenie, orientacja czy tożsamość płciowa. Ważne, że ludziom jest ze sobą dobrze - stwierdzono w opisie akcji.

Akcję przygotowały Grupa Onet oraz organizacje zajmujące się prawami mniejszości seksualnych: Kampania Przeciw Homofobii, Stowarzyszenie Miłość nie Wyklucza i Fundacja Trans-fuzja.
W kampanię zaangażowane są m.in. serwisy Kobieta.onet.pl i oFeminin.pl. Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Onet.pl zanotował 17,18 mln realnych użytkowników i 1,51 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska - 21 mln użytkowników i 2,1 mld odsłon.











