Łukasz Pawłowski social media directorem Brainjuice Group

Łukasz Pawłowski został social media directorem Brainjuice Group. Będzie także kierował działem Future PR i będzie odpowiedzialny za budowanie strategii w mediach społecznościach dla klientów grupy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jego zadań należy będzie także prowadzenie projektów new business w zakresie nowych mediów oraz nadzór nad zespołem content managerów realizujących projekty m.in. dla Johnnie Walker, Telepizza, Ronson, Möllers, Visolvit.

Łukasz Pawłowski związany jest z branżą interaktywną od 5 lat, doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Thing Kong. Pod marką „Pawłowski Consulting” realizował projekty internetowe i social media m.in. dla Platformy Obywatelskiej, pracował także, jako PR manager dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?