„Luksus dużego formatu” w perfumowanej kampanii Renault Latitude

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa wprowadzanego na polski rynek samochodu Renault Latitude. Akcję pod hasłem „Luksus dużego formatu” przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Optimum Media OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Renault Latitude podkreśla luksusowy charakter tego samochodu, zapewniający najwyższy komfort jazdy. Akcja jest skierowana do wąskiego grona osób dobrze sytuowanych, przede wszystkim biznesmenów i prezesów firm. W kampanii – mającej na celu zachęcenie do udziału w jazdach próbnych Renault Latitude – wykorzystywane są m.in. działania niestandardowe. I tak od połowy lutego w wybranych magazynach znajdą się sperfumowane karty oddające zapach panujący we wnętrzu tego samochodu. Natomiast prenumeratorzy Harvard Business Review Polska otrzymają osobiste zaproszenia do udziału w jazdach próbnych.

grafika

Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy kwietnia – przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"