SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program „Stresozaradni” w kanałach Discovery promuje Magne-B6 Active (wideo)

Pod hasłem „Przekuj stres w działanie” ruszyła kampania reklamująca suplement diety Magne-B6 Active (produkowany przez koncern Sanofi). Głównym elementem akcji jest program „Stresozaradni” emitowany w stacjach z portfolio Discovery. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Zenith, LiquidThread, Discovery Media Brand Partnership, Publicis Poland, AtomClick i Publicis DWL.

Article

Kampania podkreśla, że chociaż stres jest uznawany przede wszystkim za negatywne zjawisko, to może być też bodźcem do działania, a wiedza i odpowiednie nastawienie mogą pomóc w radzeniu sobie z nim i obracaniu go na swoją korzyść.

Występująca w akcji jako ekspert psycholog motywacji dr Ewa Jarczewska-Gerc wskazuje, że to, w jaki sposób myślimy o stresie oraz jak sobie z nim radzimy znacząco wpływa na nasze zdrowie, nie tylko psychiczne. Stres bowiem, to zjawisko obejmujące swoim działaniem wszystkie sfery funkcjonowania człowieka.

Głównym elementem kampanii jest program „Stresozaradni”, który będzie składał się z pięciu odcinków reportażu dokumentalnego przedstawiającego różne osoby zmagające się ze stresem o konkretnym źródle. We współpracy ze specjalistami, bohaterowie filmów będą uczyć się, jak umiejętnie radzić sobie ze stresem.

Obecnie rozpoczęła się pierwsza część kampanii, która ma na celu rekrutację uczestników. Na kanałach Discovery Channel, TLC oraz Eurosport 1 emitowane są spoty prezentujące koncepcję programu oraz zachęcające do wzięcia udziału w castingu.

Kampania obejmuje też serwis stresozaradni.pl oraz facebookowy fanpage marki Magne-B6 Active. Potrwa do końca br.

Za koncepcję i strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a za koncepcję i realizację działań contentowych - agencja LiquidThread we współpracy z Discovery Media Brand Partnership. Reklamy przygotowała agencja Publicis Poland, za działania w social mediach odpowiada agencja AtomClick, a serwis stresozaradni.pl zaprojektowała i wdrożyła agencja Publicis DWL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program „Stresozaradni” w kanałach Discovery promuje Magne-B6 Active (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mimimum
Jaki za utwór muzyczny został użyty w reklamie?
odpowiedź