ROZWIŃ

Popularna marka odzieżowa klientem Performance Group

Agencja Performance Group współpracuje z firmą odzieżową LPP - wspiera markę Cropp wzmacniając jej obecność na platformie Discord.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Popularna marka odzieżowa klientem Performance Group

W ramach współpracy z firmą LPP agencja Performance Group zajmuje się obsługą marki Cropp na Discordzie. We współpracy z Performance Group marka planuje budować jeszcze bliższy dialog z konsumentami oraz wzmacniać swój wizerunek jako love brandu w przestrzeni swojej grupy docelowej.

- Discord to miejsce, które pozwala nam na wyjątkowo bliskie relacje z naszą społecznością. Dzięki współpracy z Performance Group zyskujemy nie tylko odświeżoną przestrzeń, ale również większe zaangażowanie użytkowników, co jest dla nas priorytetem - mówi Artur Próchnicki, senior digital marketing specialist marki Cropp.

Współpraca agencji z marką koncentruje się na wykorzystaniu potencjału tej platformy m.in. poprzez integrację działań cross-platformowych z Instagramem, co ma z kolei za zadanie kierowanie użytkowników na serwer marki na Discordzie.

Agencja przeprowadziła już kompleksową aktualizację serwera marki, wdrożyła nowego bota, zaawansowane automatyzacje oraz zmodernizowała strukturę, co usprawniło moderację i znacząco zwiększyło liczbę prowadzonych rozmów na kanale.

Działania agencji obejmują również „on-going”, w tym m.in.: moderację serwera, wsparcie komunikacji związanej z promocją nowych kolekcji Cropp oraz aktywację społeczności poprzez angażujące konkursy i wyzwania. 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?

Losowanie Ligi Mistrzyń na żywo w Disney+. Transmisja także w Polsce

Losowanie Ligi Mistrzyń na żywo w Disney+. Transmisja także w Polsce

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie