Popularna marka odzieżowa klientem Performance Group

Agencja Performance Group współpracuje z firmą odzieżową LPP - wspiera markę Cropp wzmacniając jej obecność na platformie Discord.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Popularna marka odzieżowa klientem Performance Group

W ramach współpracy z firmą LPP agencja Performance Group zajmuje się obsługą marki Cropp na Discordzie. We współpracy z Performance Group marka planuje budować jeszcze bliższy dialog z konsumentami oraz wzmacniać swój wizerunek jako love brandu w przestrzeni swojej grupy docelowej.

- Discord to miejsce, które pozwala nam na wyjątkowo bliskie relacje z naszą społecznością. Dzięki współpracy z Performance Group zyskujemy nie tylko odświeżoną przestrzeń, ale również większe zaangażowanie użytkowników, co jest dla nas priorytetem - mówi Artur Próchnicki, senior digital marketing specialist marki Cropp.

Współpraca agencji z marką koncentruje się na wykorzystaniu potencjału tej platformy m.in. poprzez integrację działań cross-platformowych z Instagramem, co ma z kolei za zadanie kierowanie użytkowników na serwer marki na Discordzie.

Agencja przeprowadziła już kompleksową aktualizację serwera marki, wdrożyła nowego bota, zaawansowane automatyzacje oraz zmodernizowała strukturę, co usprawniło moderację i znacząco zwiększyło liczbę prowadzonych rozmów na kanale.

Działania agencji obejmują również „on-going”, w tym m.in.: moderację serwera, wsparcie komunikacji związanej z promocją nowych kolekcji Cropp oraz aktywację społeczności poprzez angażujące konkursy i wyzwania. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"