Mars nie dla dzieci

Masterfoods, producent m.in. batonów Mars i Snickers, postanowił, że nie będzie kierował swoich reklam do dzieci poniżej dwunastego roku życia.

gazeta.pl - kk
gazeta.pl - kk
Udostępnij artykuł:

Poinformował w poniedziałek portal BBC News. W ten sposób firma zabezpiecza się przed ewentualnym zakazem kierowania reklam śmieciowej żywności do dzieci - informuje gazeta.pl.

Reklamy batoników Masterfoods znikną z dziecięcych czasopism, nie pojawia się też więcej w telewizji przy programach dla dzieci, ani nawet przy programach skierowanych do dorosłych, które dzieci często oglądają.

Ograniczając się w ten sposób Masterfoods, chce uprzedzić obostrzenia w reklamie dla dzieci, które mogą niebawem zostać wprowadzone w Wielkiej Brytanii i innych krajach Europy. W listopadzie brytyjski urząd nadzorujący media Ofcom zapowiedział, że może wprowadzić zakaz kierowania reklam "śmieciowego" jedzenia (ang. "junk food") do dzieci poniżej szesnastego roku życia. Granica wieku zaproponowana przez Masterfoods jest o cztery lata niższa.

gazeta.pl - kk
Autor artykułu:
gazeta.pl - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber