Michał Glapiński, Szymon Domżał, Kacper Kłos i sześciu innych managerów odchodzi z Saatchi&Saatchi IS

Z agencją Saatchi&Saatchi  IS rozstaje się dziewięciu managerów wysokiego szczebla, zaangażowanych głównie w usługi świadczone poza Polską. Wśród nich są m.in. Michał Glapiński, managing director, Kacper Kłos, international business development director i wiceprezes oraz Szymon Domżał, client service director i wiceprezes.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Glapiński, Szymon Domżał, Kacper Kłos i sześciu innych managerów odchodzi z Saatchi&Saatchi IS
Krzysztof Andrzejczak

Z Saatchi&Saatchi IS odchodzą: Szymon Domżał - client service director / vice president, Julia Dziurbiejko - client service director, Michał Glapiński - managing director, Kacper Kłos -  international bussiness development director/ vice president, Jakub Krawczyk - digital director/ vice president, Tomasz Morkowski - CRET, Jarosław Przybyszewski - eCommerce business director, Marek Różycki - international business director oraz Błażej Soniewicki - managing director Arc.

Krzysztof Andrzejczak, CEO Saatchi&Saatchi IS wyjaśnia, że właśnie zakończył się finalny proces trzyletniej integracji Saatchi & Saatchi z Interactive Solutions i część zespołu managerskiego agencji postanowiła poświęcić się nowym wyzwaniom zawodowym.

Dodaje, że obecnie w agencji wdrażane są zmiany rozszerzające zakres świadczonych usług w szczególności na rynkach międzynarodowych. Ich następstwem jest rozbudowanie zespołów, struktury organizacyjnej i konkretnej konfiguracji personalnej.

- Od kilku tygodni trwały prace nad tranzycją zakresu obowiązków na zespoły podległe, łączenie kompetencji oraz komunikacji klienckiej. Kompletny proces zakończy się w ciągu najbliższych 2 miesięcy. Planujemy częściowo wzmocnić się o osoby zewnętrzne pasujące do nowych planów, w które inwestujemy, między innymi komórkę „innowacyjno-labową” oraz technologii automatyzacji marketingu. Natomiast większość dotychczasowych zespołów przejmie działalność operacyjną na obecnych klientach. Jako osoba z doświadczeniem po wielu procesach akwizycyjnych mogę powiedzieć, że tego typu roszady są nieuniknione po zakończeniu transakcji sprzedaży spółki. Ważne jest, że agencja je zaplanowała i realizuje wspólnie z odchodzącym zespołem, zaangażowanym w proces przekazania obowiązków oraz „wychowała sobie” godnych następców w drugiej linii - mówi Krzysztof Andrzejczak.

Na pytanie, kto konkretnie przejmie obowiązki odchodzących osób, nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Komentarza Michała Glapińskiego nie udało nam się uzyskać w momencie powstawania tego materiału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"