Michał Glapiński, Szymon Domżał, Kacper Kłos i sześciu innych managerów odchodzi z Saatchi&Saatchi IS

Z agencją Saatchi&Saatchi  IS rozstaje się dziewięciu managerów wysokiego szczebla, zaangażowanych głównie w usługi świadczone poza Polską. Wśród nich są m.in. Michał Glapiński, managing director, Kacper Kłos, international business development director i wiceprezes oraz Szymon Domżał, client service director i wiceprezes.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Glapiński, Szymon Domżał, Kacper Kłos i sześciu innych managerów odchodzi z Saatchi&Saatchi IS
Krzysztof Andrzejczak

Z Saatchi&Saatchi IS odchodzą: Szymon Domżał - client service director / vice president, Julia Dziurbiejko - client service director, Michał Glapiński - managing director, Kacper Kłos -  international bussiness development director/ vice president, Jakub Krawczyk - digital director/ vice president, Tomasz Morkowski - CRET, Jarosław Przybyszewski - eCommerce business director, Marek Różycki - international business director oraz Błażej Soniewicki - managing director Arc.

Krzysztof Andrzejczak, CEO Saatchi&Saatchi IS wyjaśnia, że właśnie zakończył się finalny proces trzyletniej integracji Saatchi & Saatchi z Interactive Solutions i część zespołu managerskiego agencji postanowiła poświęcić się nowym wyzwaniom zawodowym.

Dodaje, że obecnie w agencji wdrażane są zmiany rozszerzające zakres świadczonych usług w szczególności na rynkach międzynarodowych. Ich następstwem jest rozbudowanie zespołów, struktury organizacyjnej i konkretnej konfiguracji personalnej.

- Od kilku tygodni trwały prace nad tranzycją zakresu obowiązków na zespoły podległe, łączenie kompetencji oraz komunikacji klienckiej. Kompletny proces zakończy się w ciągu najbliższych 2 miesięcy. Planujemy częściowo wzmocnić się o osoby zewnętrzne pasujące do nowych planów, w które inwestujemy, między innymi komórkę „innowacyjno-labową” oraz technologii automatyzacji marketingu. Natomiast większość dotychczasowych zespołów przejmie działalność operacyjną na obecnych klientach. Jako osoba z doświadczeniem po wielu procesach akwizycyjnych mogę powiedzieć, że tego typu roszady są nieuniknione po zakończeniu transakcji sprzedaży spółki. Ważne jest, że agencja je zaplanowała i realizuje wspólnie z odchodzącym zespołem, zaangażowanym w proces przekazania obowiązków oraz „wychowała sobie” godnych następców w drugiej linii - mówi Krzysztof Andrzejczak.

Na pytanie, kto konkretnie przejmie obowiązki odchodzących osób, nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Komentarza Michała Glapińskiego nie udało nam się uzyskać w momencie powstawania tego materiału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu