SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Międzynarodowe sukcesy kreacji K2

"Modna Nokia" wśród finalistów prestiżowego konkursu reklamowego

Mikrowitryna internetowa "Modna Nokia" autorstwa agencji K2 znalazła się wśród finalistów prestiżowego konkursu reklamowego Cresta International Advertising Awards. Jest to drugie w tym roku międzynarodowe wyróżnienie dla kreacji tego serwisu.

3 sierpnia b.r. jury Cresta International Advertising Awards ogłosiło listę finalistów tegorocznej edycji konkursu. Na liście, liczącej zaledwie 4% prac zgłoszonych z całego świata, znalazła się mikrowitryna "Modna Nokia" autorstwa K2 Internet S.A. Serwis będzie rywalizować z 15 najlepszymi projektami interaktywnymi z Niemiec, Japonii i Szwecji o nagrody Cresta Awards - jedne z najbardziej poważanych wyróżnień najwyższych standardów kreatywnych w międzynarodowej branży reklamy i designu.
Serwis "Modna Nokia" dostępny jest pod adresem www.nokia.com.pl/ModnaNokia. Został on przygotowany w lutym b.r. przez K2 dla firmy Nokia Poland, jako główny nośnik konkursu fotograficznego poświęconego telefonom Nokia 7600, 7200 i 7610. Od rozpoczęcia akcji serwis odwiedziło już ponad 150,000 internautów, zaś liczba nadesłanych zdjęć przekroczyła 3,000.

Zakwalifikowanie do finału Cresta Awards, konkursu prowadzonego od 1993 roku przez organizację Creative Standards International we współpracy z International Advertising Association, nie jest pierwszym międzynarodowym sukcesem serwisu "Modna Nokia". W lutym b.r. został on wyróżniony przez organizację FavouriteWebsiteAwards.com, która zrzesza topowych webdesignerów świata i jest opiniotwórczym źródłem informacji dla tysięcy osób z branży internetowej. Serwis zdobył również srebrną nagrodę w konkursie Klubu Twórców Reklamy w kategorii "Nowe media / serwis".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Międzynarodowe sukcesy kreacji K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl