SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Międzynarodowe uznanie dla Pomaton za kampanię w Internecie

Międzynarodowe uznanie dla Pomaton EMI za kampanię w Internecie realizowaną przez Media Contacts

Po sukcesie, jaki odniosła kampania internetowa „Skocz z The Music”, management zespołu The Music zadecydował o tym, że to właśnie polska witryna będzie miejscem premiery najnowszego teledysku pt. „The Truth Is No Words”!

Ze względu na grupę docelową (wiek 16 – 25 lat) podstawowym medium użytym w kampanii był Internet. Najważniejszym celem było dotarcie do jak największej liczby osób z grupy docelowej, przedstawienie zespołu oraz poinformowanie o nowym albumie grupy.

Na specjalnie przygotowanej mikrostronie www.themusic.pl - można między innymi posłuchać fragmentów płyty, obejrzeć fragment teledysku i poznać członków zespołu. Narzędziem służącym przyciągnięciu użytkowników do serwisu był komunikowany w kampanii konkurs „Skocz z The Music”, w którym główną nagrodą jest skok spadochronowy z asekuracją. Strategia, odpowiedni dobór działań i bieżąca optymalizacja kampanii pozwoliły osiągnąć bardzo dobre wskaźniki kosztowe. W wyniku kampanii nastąpiło ponad 75 000 przejść na stronę. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Contacts (Media Planning Group).

Dołącz do dyskusji: Międzynarodowe uznanie dla Pomaton za kampanię w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl