Międzynarodowe uznanie dla Pomaton za kampanię w Internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowe uznanie dla Pomaton EMI za kampanię w Internecie realizowaną przez Media Contacts

Po sukcesie, jaki odniosła kampania internetowa „Skocz z The Music”, management zespołu The Music zadecydował o tym, że to właśnie polska witryna będzie miejscem premiery najnowszego teledysku pt. „The Truth Is No Words”!

Ze względu na grupę docelową (wiek 16 – 25 lat) podstawowym medium użytym w kampanii był Internet. Najważniejszym celem było dotarcie do jak największej liczby osób z grupy docelowej, przedstawienie zespołu oraz poinformowanie o nowym albumie grupy.

Na specjalnie przygotowanej mikrostronie www.themusic.pl - można między innymi posłuchać fragmentów płyty, obejrzeć fragment teledysku i poznać członków zespołu. Narzędziem służącym przyciągnięciu użytkowników do serwisu był komunikowany w kampanii konkurs „Skocz z The Music”, w którym główną nagrodą jest skok spadochronowy z asekuracją. Strategia, odpowiedni dobór działań i bieżąca optymalizacja kampanii pozwoliły osiągnąć bardzo dobre wskaźniki kosztowe. W wyniku kampanii nastąpiło ponad 75 000 przejść na stronę. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Contacts (Media Planning Group).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję