SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mike Tyson znów reklamuje Black Energy Drink

Agencja mediowa MullenLowe MediaHub przygotowała kampanię internetową napoju energetycznego Black Energy Drink, produkowanego przez FoodCare.

Mike Tyson w reklamie Black Energy DrinkArticle

MullenLowe MediaHub realizuje wspólnie z FoodCare kampanię digitalową, tym razem dla marki Black. Od grudnia 2020 roku agencja jest partnerem marketeraz w zakresie działań mediowych online.

MullenLowe MediaHub odpowiada za dobór, planowanie i zakup przestrzeni w internecie. Dom mediowy został wybrany w konkursie ofert, w ciągu kilku miesięcy realizował już kampanie digitalowe dla marek Gellwe oraz Frugo. Obecna kampania pt. „Kosmiczna loteria Black” potrwa do 31 października br.

Firmy planują już kolejne działania internetowe i kolejne kampanie reklamowe, czego efekty poznamy w najbliższych miesiącach.

W reklamie promującej kosmiczną loterię Blacka występuje Mike Tyson.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mike Tyson znów reklamuje Black Energy Drink

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl