Startuje platforma modowa Modile.pl, w ofercie produkty Answear, Zalando i Wittchen

W internecie uruchomiono nową platformę e-commerce Modile.pl, która pozwala na przeglądanie ofert z wielu internetowych sklepów sprzedających odzież, obuwie i akcesoria. W serwisie można znaleźć prawie 200 tysięcy produktów takich marek jak Zalando, Answear i Wittchen. W akcji promocyjnej twarzami Modile.pl są Izabella Krzan oraz Robert Kapica.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Startuje platforma modowa Modile.pl, w ofercie produkty Answear, Zalando i Wittchen

Modile.pl to nowa platforma agregująca sklepy internetowe, głównie te z segmentu odzieżowego i obuwniczego. W komunikacie zapewniono, że produkty można bardzo szybko wyszukiwać oraz porównywać na podstawie wielu kryteriów, w tym także ceny.

Serwis Modile.pl ma być skierowany nie tylko do kobiet, które dokonują regularnych zakupów w sieci. W ofercie zakupowej dostępna jest także gama produktów dla mężczyzn oraz dzieci. W serwisie zintegrowanych jest prawie 200 tys. towarów, które pochodzą z popularnych (m. in. Answear, Zalando, Bon Prix, LPP, Wittchen) oraz mniej znanych sklepów internetowych.

Projekt Modile.pl realizowany jest z prywatnego kapitału. Inwestorami są m. in. Tomasz Klukowski oraz jeden z funduszy zarządzanych przez TFI Opoka. W skład zarządu spółki będącej właścicielem serwisu wchodzą Marcin Klukowski oraz Tomasz Litwiniuk, którzy od 2008 r. wspólnie prowadzili i rozwijali projekt TotalMoney.pl.

Według zapowiedzi w pierwszej fazie rozwoju działania spółki będą nakierowane na zwiększanie zasięgu serwisu oraz zintegrowanie kolejnych sklepów. Celem jest stworzenie platformy agregującej jak największą liczbę produktów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami.

Do budowy zasięgu serwisu ma się przyczynić nie tylko własny, unikalny content o poradniczym charakterze czy narzędzia dla użytkowników (m. in. możliwość tworzenia własnych zestawów i stylizacji w swoim profilu), ale także działania autopromocyjne z wykorzystaniem social media. Obecnie spółka posiada w serwisie Facebook profile o tematyce modowej o łącznej liczbie obserwujących przekraczającej 300 tys.

Promocję projektu swoim wizerunkiem wspierają Izabella Krzan - Miss Polonia 2016 oraz Robert Kapica - zwycięzca światowego konkursu The Look of The Year 2016. Działania promocyjne będą obejmowały jedynie prowadzone przez Modile.pl kanały związane z serwisem w mediach społecznościowych.

grafika
grafika
grafika

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu