SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Modus dzieckiem podszyty

Kampania reklamowa Renault Modus

Agencja reklamowa Publicis rozpoczyna kampanię wspierającą wejście na rynek nowego modelu Renault o nazwie Modus. Samochód zostanie zaprezentowany po raz pierwszy 9 i 10 października w salonach Renault. Kampania promująca nowy model samochodu będzie realizowana w telewizji, prasie i internecie. Grupę docelową stanowią młode pary, rodzice z małymi dziećmi lub osoby poszukujące drugiego samochodu w rodzinie wieku 35-50 lat. Kreacja jest adaptacją pomysłu opracowanego przez francuski oddział Publicisu i ma charakter wizerunkowy.

Renault Modus to najnowszy model samochodów tej marki zaliczający się do segmentu minivanów. Jedną z podstawowych cech nowego samochodu jest funkcjonalność. Przejawia się ona między innymi w pomysłowych schowkach, czy w konstrukcji tylnej klapy pozwalającej dostać się do bagażnika na dwa sposoby - otwierając ją w sposób standardowy, lub poprzez uchylenie umieszczonych w klapie dodatkowych drzwiczek.

"W tym samochodzie jest dużo prostych i jednocześnie zaskakujących, funkcjonalnych rozwiązań. Modus jest przeznaczony dla osób poszukujących przygód, pełnych pomysłów,  lubiących wyzwania, nowości i przełamywanie konwencji.  W przygotowanej kreacji Publicis sięgnął do porównania tych osób z dziećmi. To ludzie skorzy do dziecięcej zabawy pomimo poważnego wieku. Na tym pomyśle bazuje cała komunikacja tej kampanii. Podkreśleniem tego przekazu jest użyty slogan: >>Dorosnąć? Tylko po co?<<" - powiedziała Agnieszka Piekarska, Account Supervisor z Publicis i dodała: "Pojawienie się nowego modelu samochodu w segmencie, w którym Renault do tej pory nie występował jest ważnym wydarzeniem rynkowym. Cieszymy się, że możemy mieć w tym swój udział."

Spot telewizyjny przedstawia dorosłych ludzi, którzy zamiast zajmować się "poważnymi sprawami" angażują się w grę "Kółko i krzyżyk" rozgrywaną na parkingu samochodowym widocznym z okien biurowca, w którym pracują. Grającym za pionki służą samochody Renault Modus. Spot w dwóch wersjach - 60 i 30-sekundowej będzie emitowany od dziś w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TVN 24, Discovery Channel.

Na potrzeby kampanii prasowej Publicis przygotował cztery wzory ogłoszeń różniących się wyglądem oraz hasłem w zależności od tematyki pism, w których się ukażą. Na przykład reklama zamieszczona w magazynie Marie Claire przedstawia Renault Modus i jego cień na kolorowym tle. Ogłoszenie opatrzono hasłem: "Gdyby mógł, cień też miałby kolorowy". Z kolei w Magazynie NTN (pismo dla narciarzy) ukaże się reklama przedstawiająca Modusa na tle przypominającym wojskowy kamuflaż. Podpis głosi: "Nie potrzebujesz czołgu, żeby czuć się bezpiecznie". To ogłoszenie informuje także, że samochód zdobył najwyższą notę 5 gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP. Poza wymienionymi tytułami ogłoszenia ukażą się między innymi w takich pismach, jak: Newsweek, Polityka, Przekrój,Wprost, Cosmopolitan, Elle, Zwierciadło itp.
Elementem kampanii będą także reklamy umieszczane w internecie. W portalach Onet.pl, Interia.pl czy Wp.pl pojawią się bannery i skyscrapery reklamujące Modusa. Planowaniem mediów zajął się Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Modus dzieckiem podszyty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl