Monika Bednarska przeszła z Grupy RMF do Eurozetu

Monika Bednarska rozpoczęła pracę na stanowisku manager ds. analiz danych i projektów marketingowych sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Monika Bednarska przeszła z Grupy RMF do Eurozetu
Monika Bednarska

Monika Bednarska, po kilku latach pracy w Grupie RMF i w sektorze publicznym, ma wesprzeć swoim analitycznym doświadczeniem dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie analiz danych, które dostarczą merytorycznych argumentów do wykorzystania w ofertach i projektach crossmediowych, po to, by skutecznie realizować cele sprzedażowe Grupy Eurozet. Będzie zajmować się także analizą rynku, branży i konkurencji oraz uczestniczyć w budowaniu strategii sprzedażowych.

Monika Bednarska jest analitykiem danych z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wsparcia sprzedaży i marketingu, budowania narzędzi, analityki biznesowej i strategicznej. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w segmentach finansowym i mediowym, z którym związana jest od 2004 r. 

Wcześniej pracowała na stanowisku specjalisty ds. strategii mediowych i analiz w Doradztwie Mediowym (obecnie Grupa Eurozet). Następnie była związana z Grupą RMF, gdzie zajmowała się działaniami marketingowymi oraz wsparciem sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i agencyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu