SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,20 mln widzów „Na dobre i na złe”, widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 2,20 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 450 tys. widzów, ale w obecnym sezonie widownia rośnie z odcinka na odcinek. Cykl daje Dwójce pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Kadr z "Na dobre i na złe", fot. ArtramaArticle

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.55, począwszy od 9 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 2,20 mln osób, co przełożyło się na 16,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Oglądalność serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 2,08 mln osób, drugi miał 2,15 mln, a trzeci - 2,37 mln.

Dla porównania, rok temu „Na dobre i na złe” po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych od 4 do 18 września ub.r.) śledziło 2,65 mln osób, co przełożyło się na 18,33 proc. udziału w 4+, 15,14 proc. w 16-49 oraz 15,64 proc. w 16-59.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVN, który emitując wtedy teleturniej „Milionerzy” i początek programu „Top model”, osiąga 10,65 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show”; 5,85 proc.), a czwarta - TVP1 („Wielki test” i filmy fabularne; 4,22 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją pierwszego wyboru.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,20 mln widzów „Na dobre i na złe”, widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
Na DVBT odebrać TVP wersje HD, i tak obecnie sportu tam brak.
Fani sportu i tak mają platformy i kablówki by w HD oglądać.
W to miejsce TVP seriale wstawić i na dzień dobry kanał ten będzie w TOP 10
odpowiedź
User
seba
Na DVBT odebrać TVP wersje HD, i tak obecnie sportu tam brak.
Fani sportu i tak mają platformy i kablówki by w HD oglądać.
W to miejsce TVP seriale wstawić i na dzień dobry kanał ten będzie w TOP 10


TVP SPORT oczywiście ... zapomniałem dopisać
odpowiedź
User
Piotr
Tego starego odgrzewanego kotleta nie sposób oglądać ,jest to takie nudne jak flaki z olejem że nawet główni bohaterzy odeszli lata temu bo się znudzili swoimi nudziarskimi rolami ,czas zakończyć tego gniota .
odpowiedź