SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” najbardziej w dół, zyskały tylko „Podróże”

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskał tylko magazyn „Podróże”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w sierpniu 2015 roku wyniosła 32 554 egz. Była ona o 19,18 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 060 egz., po spadku w skali roku o 15,37 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 5,93 proc. i uplasował się na poziomie 9 791 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Najwięcej stracił, plasujący się tuż za podium magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w sierpniu br. zmalała bowiem o 27,33 proc. i wyniosła 5 075 egz.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

46 500

32 950

32 554

58 500

40 280

40 280

NG Traveler

34 000

22 060

22 060

41 000

26 187

26 067

Podróże

24 155

12 032

9 791

24 004

11 613

9 243

Voyage - Magazyn o Podróżach

17 000

6 075

5 075

27 000

10 759

6 984


W sierpniu 2015 roku w porównaniu do lipca 2015 roku wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „NG Traveler” - było to 12,39 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

46 500

32 950

32 554

46 000

33 622

33 227

NG Traveler

34 000

22 060

22 060

33 547

25 179

25 179

Podróże

24 155

12 032

9 791

23 200

11 968

10 477

Voyage - Magazyn o Podróżach

17 000

6 075

5 075

17 000

6 497

5 497

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” najbardziej w dół, zyskały tylko „Podróże”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl