SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym półroczu br. dwa z trzech tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic Polska”. Wzrost odnotował tylko „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 30 027 egz. Była ona o 2,96 proc. niższa, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on średnio w liczbie 22 449 egz., po wzroście o 5,81 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym półroczu zmniejszył się o 1,18 proc. i uplasował się na poziomie 9 346 egz.

W czerwcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „National Geographic Polska”, wyniosła 28 945 egz., po spadku względem czerwca 2016 roku o 2,39 proc.

Podium uzupełniają: „NG Traveler” (22 918 egz.; wzrost o 6,68 proc. - największy w zestawieniu) i „Podróże” (9 298 egz.; w dół o 15,49 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, tylko „NG Traveler” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl