SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „NG Traveler” na plusie

Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszych trzech kwartałach br. był „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler”, a najwięcej straciły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 29 464 egz. Była ona o 3,27 proc. niższa, niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on średnio w liczbie 22 270 egz., po wzroście o 6,55 proc. - jedynym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie czasu zmniejszył się o 4,44 proc. i uplasował się na poziomie 9 600 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

We wrześniu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „National Geographic Polska”, wyniosła 28 044 egz., po spadku względem września 2016 roku o 7,56 proc.

Podium uzupełniają: „NG Traveler” (22 611 egz.; wzrost o 0,81 proc. - jedyny w zestawieniu) i „Podróże” (9 911 egz.; w dół o 12,56 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „NG Traveler” na plusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bugsy
https://wrealu24.pl/wyszla-na-jaw-wielka-tajemnica-bylego-prezydenta-polski-opinia-publiczna-w-szoku/
odpowiedź