Network PR dla 'Dobroczyńca Roku'

Network Public Relations odpowiada za kompleksową obsługę działań public relations dziesiątej edycji Konkursu o tyłuł "Dobroczyńca Roku 2006".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.

Agencja wspiera działania komunikacyjne jubileuszowej edycji Konkursu - opracowała i realizuje strategię działań media relations, odpowiada również za komunikację z patronami medialnymi.

Celem Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku” jest nagradzanie społecznego zaangażowania przedsiębiorców i popularyzowanie skutecznych form współpracy organizacji pozarządowych z firmami. Jest to największy w Polsce konkurs promujący społeczne zaangażowanie firm.

Do Konkursu mogą być zgłaszane firmy i fundacje utworzone przez firmy, które w 2006 roku angażowały się w przedsięwzięcia o charakterze społecznym, współpracowały z organizacjami pozarządowymi przy ich realizacji lub prowadziły strategiczne programy społecznej aktywności. Firmy mogą być zgłaszane w dwóch kategoriach - "Współpraca firmy z organizacją pozarządową" oraz "Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy". Składanie wniosków odbywa się do połowy stycznia przyszłego roku. Procedury związane ze zgłaszaniem kandydatów, ich oceną i wyborem, formularze wniosków oraz inne niezbędne informacje znajdują się na stronie www.dobroczyncaroku.pl

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"