SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Newsweek” zmienił szatę graficzną, jest bardziej magazynowy (wideo)

Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) od poniedziałku 9 września br. ukazuje się w odświeżonej szacie graficznej, z nowym układem treści i z nowym działem.

Article

- Zmiany są duże, nowa typografia, rytm tygodnika, zmienia się cały początek, czyli dział Peryskop - opowiada Magdalena Mamajek-Mich, dyrektor artystyczna „Newsweeka”.

W piśmie pojawiły się duże zdjęcia, które otwierają poszczególne działy, nadając im bardziej magazynowy charakter. Nowością są też zróżnicowane otwarcia tekstów.

- Dużo pracy poświęciliśmy działowi Kultura, który zaczyna się własną, wewnętrzną okładką. Struktura tego działu, informacje o nowościach, płytach, książkach i teatrze, są teraz bardziej czytelne - mówi Mamajek-Mich.

Zmieniony został również dział Nauka, który zyskał nową rubrykę Nauka z bliska. W tygodniku pojawił się też dział Gadżety prezentujący nowinki technologiczne.

Dodajmy, że w ostatnich tygodniach w „Newsweeku” zaczęły się pojawiać rysunki, które tworzą m.in. The Krasnals, Piotr Socha, Patryk Mogilnicki, Piotr Chatkowski i Michał Dziekan.

- Magda wcześniej zaprojektowała też nowe makiety dla naszych specjalnych wydań, „Newsweeka Psychologii”, „Newsweeka Nauki” i specjalnego wydania z wywiadami „Newsweeka”: „Tacy Jesteśmy". Ich bardzo dobra sprzedaż pokazała, że czytelnicy doceniają ten kierunek zmian - ocenia Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”.

Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Newsweeka”  wyniosła 124 260 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” zmienił szatę graficzną, jest bardziej magazynowy (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytacz
Widzialem. Magazynowo, czytelnie, ciekawie, bez zadecia. Czytelnicy docenia.
18 11
odpowiedź
User
ciekawie
fajne zmiany, zdecydowanie na plus
14 10
odpowiedź
User
toms
Dobrze że zniknęły "listy niewysłane" bo ostatnio panowie trochę przynudzali.
15 8
odpowiedź
User
Tryb
Poszli w stronę wprost. W ten poniedziałek jednak większa zmianę layoutu miał tygodnik wSieci
8 13
odpowiedź
User
Yogidługonogi
W nową szatę ubrał się stary Lis. Nowych czytelników w związku z tym raczej nie będzie.
10 15
odpowiedź