SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Niania' przegrywa z filmami i śpiewającymi gwiazdami

Najnowsze perypetie Frani Maj śledzi nieco więcej widzów niż przez rokiem, ale podczas emisji serialu TVN przegrywa z Jedynką i Polsatem.

Średnia widownia pierwszych czterech odcinków czwartej serii „Nianii” wyniosła 3,71 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 23,24 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+


AMR AMR % SHR %
31-03-2007 3 410 468 9,48% 23,63%
24-03-2007 3 633 494 10,10% 21,86%
17-03-2007 3 895 091 10,83% 23,53%
10-03-2007 3 877 629 10,78% 23,96%
średnia 3 706 317 10,30% 23,24%

W grupie widzów w wieku 16-49 lat sitcom śledziło przeciętnie 1,73 mln osób, a udziały były nieco wyższe i wyniosły 26,03 proc.


16 - 49


AMR AMR % SHR %
31-03-2007 1 652 022 8,73% 28,98%
24-03-2007 1 706 326 9,02% 24,64%
17-03-2007 1 703 138 9,00% 23,50%
10-03-2007 1 870 982 9,89% 27,08%
średnia 1 734 089 9,17% 26,03%

Oglądalność pierwszych odcinków obecnego sezonu „Nianii” była minimalnie wyższa od widowni czterech pierwszych epizodów drugiej serii, który TVN nadawała w podobnym okresie rok temu. Serial oglądało wtedy przeciętnie 3,67 mln osób, a udziały kształtowały się na poziomie 22,73 proc. (w grupie wiekowej 16-49 lat – 25,15 proc.).

 
Data AMR AMR %

4+
SHR %

16-49
SHR %
25-03-2006 3 687 988 10,25% 23,05% 26,99%
18-03-2006 3 721 625 10,35% 22,93% 25,12%
11-03-2006 3 333 594 9,27% 20,77% 21,71%
04-03-2006 3 941 918 10,96% 24,24% 27,05%
średnia 3 666 689 10,20% 22,73% 25,15%

Mimo dość dobrych wyników sitcomu, TVN podczas jego nadawania jest dopiero na trzecim miejscu pod względem udziałów w rynku. Prym w sobotnim paśmie 20.00 – 20.30 wiedzie TVP1, która dzięki emisji filmów z cyklu „Hit na sobotę” ma wtedy ponad 400 tys. widzów więcej niż stacja z Wiertniczej. Z kolei Polsat i jego program „Jak Oni śpiewają” śledzi ok. 300 tys. osób więcej niż serial TVN.

Stacja AMR AMR % SHR %
Niania - TVN 3 706 317 10,30% 23,24%
TVP1 4 133 758 11,49% 25,82%
Polsat 3 989 739 11,09% 24,96%
TVP2 1 839 914 5,11% 11,47%

Wśród widzów „Nianii” dominują kobiety, osoby mające 45 lat i więcej, mieszkańcy największych miast i wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



ADH %
Płeć Mężczyźni 39,41%

Kobiety 60,59%
Wiek 4- 9 4,09%

10- 15 7,69%

16 - 19 4,39%

20 - 24 5,13%

25 - 29 7,74%

30 - 34 7,31%

35 - 39 7,25%

40 - 44 6,45%

45 - 49 8,37%

50 - 54 11,77%

55 - 59 11,17%

60+ 18,63%
Wlk.miasta Wieś 27,08%

< 50 tys. 22,12%

50-100 tys. 8,23%

100-200 tys. 11,63%

> 200 tys. 30,94%
Zawód Top management 8,89%

Pracownicy szczebla średniego 14,84%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,08%

Emeryci 31,95%

Inne 27,24%
Wykształcenie Podstawowe 43,66%

Średnie 32,25%

Wyższe 12,31%

Inne 11,78%


„Niania” to serial komediowy opowiadający o perypetiach panny z warszawskiej Pragi - Frania Maj, która po utracie pracy i rozstaniu z narzeczonym, przypadkiem obejmuje posadę niani w domu majętnego producenta telewizyjnego. Pełna humoru i energii Frania zaprowadza nowe porządki w nieco przesadnie uporządkowanym domu Skalskich. W roli głównej występuje Agnieszka Dygant. Emisja w sobotę o godz. 20.00 w TVN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Niania' przegrywa z filmami i śpiewającymi gwiazdami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl