SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Niania' przegrywa z filmami i śpiewającymi gwiazdami

Najnowsze perypetie Frani Maj śledzi nieco więcej widzów niż przez rokiem, ale podczas emisji serialu TVN przegrywa z Jedynką i Polsatem.

Średnia widownia pierwszych czterech odcinków czwartej serii „Nianii” wyniosła 3,71 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 23,24 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


Wszyscy 4+


AMRAMR %SHR %
31-03-20073 410 4689,48%23,63%
24-03-20073 633 49410,10%21,86%
17-03-20073 895 09110,83%23,53%
10-03-20073 877 62910,78%23,96%
średnia3 706 31710,30%23,24%

W grupie widzów w wieku 16-49 lat sitcom śledziło przeciętnie 1,73 mln osób, a udziały były nieco wyższe i wyniosły 26,03 proc.


16 - 49


AMRAMR %SHR %
31-03-20071 652 0228,73%28,98%
24-03-20071 706 3269,02%24,64%
17-03-20071 703 1389,00%23,50%
10-03-20071 870 9829,89%27,08%
średnia1 734 0899,17%26,03%

Oglądalność pierwszych odcinków obecnego sezonu „Nianii” była minimalnie wyższa od widowni czterech pierwszych epizodów drugiej serii, który TVN nadawała w podobnym okresie rok temu. Serial oglądało wtedy przeciętnie 3,67 mln osób, a udziały kształtowały się na poziomie 22,73 proc. (w grupie wiekowej 16-49 lat – 25,15 proc.).

 
DataAMRAMR %

4+
SHR %

16-49
SHR %
25-03-20063 687 98810,25%23,05%26,99%
18-03-20063 721 62510,35%22,93%25,12%
11-03-20063 333 5949,27%20,77%21,71%
04-03-20063 941 91810,96%24,24%27,05%
średnia3 666 68910,20%22,73%25,15%

Mimo dość dobrych wyników sitcomu, TVN podczas jego nadawania jest dopiero na trzecim miejscu pod względem udziałów w rynku. Prym w sobotnim paśmie 20.00 – 20.30 wiedzie TVP1, która dzięki emisji filmów z cyklu „Hit na sobotę” ma wtedy ponad 400 tys. widzów więcej niż stacja z Wiertniczej. Z kolei Polsat i jego program „Jak Oni śpiewają” śledzi ok. 300 tys. osób więcej niż serial TVN.

StacjaAMRAMR %SHR %
Niania - TVN3 706 31710,30%23,24%
TVP14 133 75811,49%25,82%
Polsat3 989 73911,09%24,96%
TVP21 839 9145,11%11,47%

Wśród widzów „Nianii” dominują kobiety, osoby mające 45 lat i więcej, mieszkańcy największych miast i wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



ADH %
PłećMężczyźni39,41%

Kobiety60,59%
Wiek4- 9 4,09%

10- 157,69%

16 - 194,39%

20 - 245,13%

25 - 297,74%

30 - 347,31%

35 - 397,25%

40 - 446,45%

45 - 498,37%

50 - 5411,77%

55 - 5911,17%

60+18,63%
Wlk.miastaWieś27,08%

< 50 tys.22,12%

50-100 tys.8,23%

100-200 tys.11,63%

> 200 tys.30,94%
ZawódTop management8,89%

Pracownicy szczebla średniego14,84%

Pracownicy fizyczni i rolnicy17,08%

Emeryci31,95%

Inne27,24%
WykształceniePodstawowe43,66%

Średnie32,25%

Wyższe12,31%

Inne11,78%


„Niania” to serial komediowy opowiadający o perypetiach panny z warszawskiej Pragi - Frania Maj, która po utracie pracy i rozstaniu z narzeczonym, przypadkiem obejmuje posadę niani w domu majętnego producenta telewizyjnego. Pełna humoru i energii Frania zaprowadza nowe porządki w nieco przesadnie uporządkowanym domu Skalskich. W roli głównej występuje Agnieszka Dygant. Emisja w sobotę o godz. 20.00 w TVN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Niania' przegrywa z filmami i śpiewającymi gwiazdami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl