'Niania' traci widzów i przegrywa z filmami TVP 1 oraz muzycznymshow Polsatu

Z odcinka na odcinek coraz mniej widzów ogląda ósmą serię sitcomu"Niania" - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W czasie emisji komediowejprodukcji TVN ma mniej widzów niż TVP 1 i Polsat, ale udaje mu siępokonać TVP 2.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

TVN ósmą serię "Niani" nadaje od 7 marca br. W każdą sobotęstacja emituje po dwa odcinki sitcomu, pierwszy o 20.00, a drugi o20.35. Dotychczas pokazała cztery epizody, które obejrzało średnio2,68 mln widzów, co dało kanałowi 17,13 proc. udziału w grupie 4+ i19,53 proc. w komercyjnej 16-49. Najwięcej oglądających zgromadziłdo tej pory premierowy odcinek sezonu, który przyciągnął 3,15 mlnosób (miał 20,19 proc. udziału w 4+), a widownia kolejnych epizodówspadała, bo czwarty miał już tylko 2,42 mln widzów i 15,29 proc.udziału.

Serial ma obecnie gorsze wyniki niż wiosną ubiegłego roku, gdyemitowano go po jednym odcinku w każdą sobotę o 20.00. Wtedypokazywano szóstą serię "Niani", która po dwóch tygodniach emisjigromadziła przed telewizorami średnio 3,26 mln osób, dając stacjiodpowiednio 21,76 proc. i 24,14 proc. udziału.

W czasie nadawania ósmej transzy "Niani" TVN zajmuje dopierotrzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Jedynka,emitująca w tym czasie "Sport", "Pogodę" i filmy fabularne z cyklu"Hit na sobotę" - pozycje te wybiera 4 mln widzów. Miejscewicelidera pasma należy do Polsatu, nadającego show "Jak Oniśpiewają", który gromadzi 3,2 mln widzów. Za TVN-em plasuje sięDwójka (gł. "Kanapowy klub kabaretowy"; 1,87 mln).

Oglądalność ósmej serii "Niani" odcinek poodcinku

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprodukcji

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu