SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

No-Spaniały lek!

Nowa kampania Publicisu i Optimedia dla leku rozkurczowego No-Spa

"No-Spaniale idzie!" mówi góral obserwujący turystkę na górskim szlaku do swojego kolegi, który odpowiada: "A taka było chorótko!". Taki jest finał najnowszego spotu reklamowego zrealizowanego przez agencję Publicis na potrzeby kampanii leku No-Spa produkowanego przez Sanofi-Synthelabo. Spot przedstawia  skuteczność leku No-Spa zastosowanego przez turystkę, która narzekała na ból brzucha. Ogólnopolska kampania reklamowa wykorzystująca ten spot rozpoczyna się dziś. Jej adresatem są kobiety w wieku 25-49 lat a celem wzrost sprzedaży leku. To pierwsza kampania przygotowana przez Publicis SanofiLab - specjalny zespół Publicisu do obsługi Sanofi-Synthelabo. Media zaplanował dom mediowy Optimedia. No-Spa to lek rozkurczowy dostępny wyłącznie w aptekach. Pomaga uporać się z bólami brzucha poprzez likwidowanie skurczy mięśni gładkich, które są ich najczęstszą przyczyną.

Przygotowany spot przedstawia historyjkę z górskiego szlaku. Młoda turystka skarży się na ból brzucha. Z pomocą przychodzi starsza kobieta doradzająca wypróbowanie No-Spa. Animacja komputerowa wyjaśnia działanie leku. Puentę reklamy stanowi wspomniany wyżej krótki dialog górali. Spot został zrealizowany na tatrzańskim szlaku prowadzącym na Hale Gąsienicową.

"Reklamy leków są dość podobne do siebie - przedstawiają zwykle szczęśliwe rodziny, w których sprawdzone leki wzajemnie się sobie poleca. Postanowiliśmy odejść od obowiązującego standardu i spowodować, by lek wyróżniał się nie tylko swoimi właściwościami, ale też kreacją. Ubraliśmy więc komunikat w historyjkę z góralskim dowcipem w tle." - powiedziała Kamila Roszkowska z zespołu Publicis SanofiLab.

Kreację kampanii reklamowej opracował Publicis SanofiLab - specjalistyczny zespół powołany wewnątrz agencji Publicis na potrzeby projektów reklamowych realizowanych przez Sanofi-Synthelabo. Publicis SanofiLab powołano do życia wiosną tego roku po zdobyciu przez Publicis Worldwide obsługi budżetów reklamowych wszystkich marek Sanofi-Synthelabo. W skład warszawskiego zespołu Publicis Sanofilab wchodzą między innymi: Wojciech Putrzyński - Group Account Director i szef zespołu, Kamila Roszkowska - Account Supervisor.

Spot można oglądać od dziś między innymi w stacjach: POLSAT, TVN, TVN7, TV4, TVP3. Konstrukcję mediaplanu firma Sanofi-Synthelabo powierzyła domowi mediowemu Optimedia, z którym pracuje od 2002 r.

"Już pierwsza kampania przygotowywana przez nas dla No-Spa we wrześniu 2002 roku odniosła duży sukces. Efektem tamtych działań reklamowych był ponad 90% wzrost świadomości marki. Sprzedaż wzrosła wówczas o 1/3. Zaproponowane przez nas rozwiązania przyczyniły się do tego, że No-Spa jest w tej chwili trzecią pod względem wielkości udziałów w rynku tabletek likwidujących bóle."- powiedziała Dagmara Staniewska z Optimedia Poland i dodała: "Jesień jest okresem wzmożonej działalności reklamowej producentów leków. To także dobry moment do przypomnienia o istnieniu takiego leku, jakim jest No-Spa".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: No-Spaniały lek!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl