SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa formuła “Uważam Rze” - celuje w małych przedsiębiorców

Wydawnictwo Gremi Media zmienia formułę tygodnika “Uważam Rze”. Tytuł staje się pismem dla lokalnych przedsiębiorców, koncentrującym się na gospodarce. Modyfikacja tematyki ma poprawić topniejącą sprzedaż magazynu.

Nowa formuła “Uważam Rze” - celuje w małych przedsiębiorców

Zmiany w tygodniku wprowadzano stopniowo przez ostatnie tygodnie, o ich początku informowaliśmy już w maju br. (więcej na ten temat). Wydanie “Uważam Rze” z 17 czerwca br. ukazało się już w nowej, docelowej formule.

- Odświeżone “Uważam Rze” kierowane jest do ludzi prowadzących małe i średnie przedsiębiorstwa. W tygodniku jest teraz więcej gospodarki, a polityka prezentowana jest przez pryzmat lokalnych przedsiębiorców. Pokazujemy, jak może ona przeszkadzać w prowadzeniu biznesu - mówi Eryk Kłoptowski, rzecznik prasowy Gremi Media. Tytuł rozpoczął też współpracę z Ruchem Niepokonani. Skupia on przedsiębiorców, którzy twierdzą, że pokrzywdziło ich państwo.

Tematy dotyczące ludzi prowadzących własne firmy zajmują sporą część najnowszego wydania tygodnika. W głównym tekście numeru redakcja pisze, że rząd daje urzędnikom skarbowym nieograniczną władzę. W magazynie znajdziemy też artykuły m.in. o “wszechmocnych windykatorach” i “bezkarnych urzędnikach”.

Z magazynu zniknęły działy Turystyka, Technologia czy Nauka i zdrowie, ale niewykluczone, że teksty na ten temat będą się pojawiać w piśmie. Bez zmiana pozostała szata graficzna i objętość pisma (84 strony). Natomiast cenę “Uważam Rze” wydawca podniósł już w maju br. Magazyn teraz kosztuje 4,90 zł. Jego redaktorem naczelnym pozostaje Jan Piński.

Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem “Uważam Rze” wyniosła 17 880 egz. po spadku o 87,6 proc. i była niższa nawet od wyniku “Przekroju” (18 360 egz.). - Liczmy, że wprowadzone zmiany wpłyną na poprawę wyników sprzedaży tytułu - mówi Kłoptowski. - Na razie będziemy obserwować jak rynek przyjmuje odświeżone “Uważam Rze”. Jeśli zostanie ono zaakceptowane przez czytelników, to rozpoczniemy działania promocyjne - dodaje.

>>> "Newsweek" traci czytelników, “Uważam Rze” na ostatnim miejscu (zobacz najnowsze dane)

Przypomnijmy, że ogromne spadki sprzedaży “Uważam Rze” notuje od grudnia ub.r. Są one efektem zwolnienia w listopadzie ub.r przez wydawcę poprzedniego redaktora naczelnego i współtwórcy tytułu Pawła Lisickiego (w geście solidarności z magazynu odeszli niemal wszyscy publicyści i dziennikarze).

Gremi Media ma w portfolio również tygodnik ekonomiczny “Bloomberg Businessweek Polska”, który jest kierowany do menedżerów z dużych firm.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa formuła “Uważam Rze” - celuje w małych przedsiębiorców

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
z tygodnika 144 tysiecy sprzedazy zjechac w kilka miesiecy do 17 tysiecy, w normalnym biznesie ludzi za to odpowiedzialnych sie wywala na zbity pysk a oni chca przedsiebiorcow pouczac
szczyt bezczelnosci
odpowiedź
User
Yogidługonogi
Chcą pokazać na własnym przykładzie, jak z dużego przedsiębiorstwa zrobić mikrobiznes? Co za poświęcenie! A może chodzi o dopłaty z UE dla mikroprzedsiębiorstw? AntyMidas, ten to ma łeb do interesów!
70 12
odpowiedź
User
benek
Pomidor.
38 9
odpowiedź
User
kamil
Moim zdaniem Uważam Rze robi się tygodnikiem z kontrowersyjnymi okładkami tak jak w tym numerze.
18 17
odpowiedź
User
nick
Tego się już nawet nie chce komentować...
41 10
odpowiedź