Nowa kampania Dialogu

21 stycznia rozpoczęła się kampania eMarketingowa Telefonii Dialog SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja ma charakter wizerunkowy i wspiera działania z zakresu ATLu. Realizacją projektu zajęła się agencja interaktywna Adv.pl.

Aby zwiększyć skuteczność przekazu reklamowego, w kampanii wykorzystano trzy, uzupełniające się formy e-marketingu: serwis wizerunkowy, interaktywne produkcje reklamowe oraz marketing wirusowy. Koncepcja kreacji nawiązuje do głównych wyróżników Dialogu: elastyczności, zaufania, możliwości. W oparciu o nie zbudowana została witryna www.konkurs.dialog.pl oraz interaktywne produkcje reklamowe (Billboard, Interstital, Top Layer). Dodatkowym wsparciem działań jest konkurs on-line o nazwie "Nagrody za zaufanie", którego celem jest rozpowszechnienie informacji o serwisie i kampanii.

- Adv.pl tworzy wizerunek Telefonii Dialog w sieci Internet już od ponad trzech lat. Po raz kolejny, połączenie naszej wiedzy i doświadczenia ze sprecyzowanymi potrzebami naszego Klienta przyniosło doskonały rezultat. Zaufanie, elastyczność i możliwości to również podstawa naszej współpracy z Dialogiem - mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"