SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Dialogu

21 stycznia rozpoczęła się kampania eMarketingowa Telefonii Dialog SA

Akcja ma charakter wizerunkowy i wspiera działania z zakresu ATLu. Realizacją projektu zajęła się agencja interaktywna Adv.pl.

Aby zwiększyć skuteczność przekazu reklamowego, w kampanii wykorzystano trzy, uzupełniające się formy e-marketingu: serwis wizerunkowy, interaktywne produkcje reklamowe oraz marketing wirusowy. Koncepcja kreacji nawiązuje do głównych wyróżników Dialogu: elastyczności, zaufania, możliwości. W oparciu o nie zbudowana została witryna www.konkurs.dialog.pl oraz interaktywne produkcje reklamowe (Billboard, Interstital, Top Layer). Dodatkowym wsparciem działań jest konkurs on-line o nazwie "Nagrody za zaufanie", którego celem jest rozpowszechnienie informacji o serwisie i kampanii.

- Adv.pl tworzy wizerunek Telefonii Dialog w sieci Internet już od ponad trzech lat. Po raz kolejny, połączenie naszej wiedzy i doświadczenia ze sprecyzowanymi potrzebami naszego Klienta przyniosło doskonały rezultat. Zaufanie, elastyczność i możliwości to również podstawa naszej współpracy z Dialogiem - mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Dialogu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl