SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy segment w wydawnictwie Bauer

Trzy magazyny telewizyjne - 'Tele Tydzień', 'Tele Świat' i 'To&Owo' tworzą nowy segment - Premium TV.

- Jest to pierwszy tego typu w Polsce - poinformowano w komunikacie prasowym.

Począwszy od wydania świątecznego wszystkie trzy wysokonakładowe magazyny telewizyjne ukazywać się będą z okładką drukowaną w technice offsetowej na wysokiej jakości 90 gramowym papierze w odnowionej szacie graficznej i w większej objętości. Tele Tydzień w nowej odsłonie ukazał się już na rynku 21 listopada.

Nowy layout części programowej ma zapewnić sprawniejszą nawigację po stacjach telewizyjnych i pasmach programowych. Redakcje tytułów z segmentu Premium TV opracowywać będzie ponadto omówienie, wybranych pod względem atrakcyjności dla grupy docelowej, do 30 filmów na każdy dzień tygodnia. Ponadto rozbudowano i odświeżono kolumny lifestylowe. Większość tekstów (wywiadów i artykułów) oraz materiałów fotograficznych przygotowywana będzie na wyłączność magazynów z segmentu Premium.

- Stworzenie segmentu Premium TV jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie czytelników i klientów reklamowych na magazyny telewizyjne z wyższej półki, łączące wysoką jakość edytorską z jasnym i dopasowanym do odbiorcy omówieniem i rozbudowaniem oferty telewizyjnej. Świadczy o tym także spektakularny sukces tego typu magazynów na rynkach europejskich (TV Movie , TV Hoeren und Sehen i TV14 w Niemczech, Tele 2 Semaines i Tele Loisirs we Francji). Sprzedaż wydawanych przez nasze Wydawnictwo w Niemczech tygodników z segmentu PREMIUM TV - TV Movie, TV Hoeren und Sehen i TV14 przekracza od paru lat 2 miliony egzemplarzy, a dynamika wpływów reklamowych jest jedną z najwyższych na tym rynku prasowym. Klienci doceniają przede wszystkim wysoką jakość edytorską tych magazynów, nowoczesny laoyut i możliwość umieszczania reklam swoich produktów w odpowiednim otoczeniu - podano w komunikacie prasowym.

Świąteczne wydania magazynów z segmentu Premium TV ukażą się w łącznym nakładzie 3,5 miliona egzemplarzy. Nakład poszczególnych tytułów wzrośnie o około 30%, a ich ceny , podobnie jak ceny reklam, pozostaną bez zmian (Tele Tydzień – 1,80zł, Tele Świat – 1,60 zł, TO&Owo – 1,90 zł).

Na promocję magazynów Wydawca wyda do końca roku około 3 milionów złotych (kanały TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne, RMF).

Za kreację spotów odpowiadają Testardo Red Cell, ITC.org.pl i Trust Project, za zakup mediów Mediaedge: CIA.

Dołącz do dyskusji: Nowy segment w wydawnictwie Bauer

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl