Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu

Od 28 lutego br. zdrożeją reklamy w stacjach radiowych należących do Eurozetu: Radiu Zet, Antyradiu i Meloradiu. Za spoty trzeba będzie zapłacić średnio od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej niż dotychczas.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Podwyżka obejmuje reklamy emitowane od poniedziałku do piątku w godzinach 6-20. W Radiu Zet spoty zdrożeją średnio o 5,6 proc.  - najdroższa reklama będzie kosztować 29,5 tys. zł.

Podwyżka w Pakiecie Niezależnych wynosi 7,5 proc., a w ponadregionalnej sieci Antyradio – 9,1 proc.

Reklamodawcy Meloradia Łódź zapłacą 5,3 proc. więcej, a Meloradia Katowice – 11,9 proc. więcej.

Eurozet uzasadnia wprowadzane podwyżki cen reklam stabilną słuchalnością rozgłośni oraz rosnącym popytem na reklamę radiową.

Grupa RMF nie przewiduje w najbliższych miesiącach zmian cenników – nowe ceny wprowadziła z końcem grudnia 2019 roku. Ewentualna korekta może nastąpić od września br.

Podwyżek cen reklam nie będzie też na antenach Polskiego Radia – nowe ceny wprowadzono wiem na początku stycznia br.W radiowej Jedynce reklamy zdrożały śtednio o 6,4 proc., a w Trójce – o 7,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii