SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa Pepsi

Pepsi: nowa kampania, nowe opakowania, nowa gwiazda.

Pepsi ruszyła z nową kampanią reklamowa, gdyż koncern wprowadza na polski rynek nowe opakowania dla Pepsi MAX. 

W nąjwiększych kanałach telewizji prywatnych TVN i Polsat  oraz muzycznych MTV i VIVA oglądać można nowy spot z Evą Longorią. Kampania prasowa dla Pepsi Max została wykupiona w prasie grupy Agora i na portalach: fotka.pl, onet.pl, o2.pl, interia.pl, wp.pl. Częścią relaunchu Pepsi będzie kampania outdoorowa z wykorzystaniem 800 tablic CLP w całej Polsce. Nowe opakowania  dostępne będą w sprzedaży na początku marca.

Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Za działania Public Relations odpowiedzialna jest agencja komunikacyjna PLEON. BBDO wspiera projekt kreacją.

Nowe opakowania zaprojektowane zostały przez agencje Arnell Group w Stanach Zjednoczonych. Nowe opakowania  dostępne będą w sprzedaży na początku marca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl