Ofensywa Pepsi

Pepsi: nowa kampania, nowe opakowania, nowa gwiazda.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pepsi ruszyła z nową kampanią reklamowa, gdyż koncern wprowadza na polski rynek nowe opakowania dla Pepsi MAX.  W nąjwiększych kanałach telewizji prywatnych TVN i Polsat  oraz muzycznych MTV i VIVA oglądać można nowy spot z Evą Longorią. Kampania prasowa dla Pepsi Max została wykupiona w prasie grupy Agora i na portalach: fotka.pl, onet.pl, o2.pl, interia.pl, wp.pl. Częścią relaunchu Pepsi będzie kampania outdoorowa z wykorzystaniem 800 tablic CLP w całej Polsce. Nowe opakowania  dostępne będą w sprzedaży na początku marca.

Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Za działania Public Relations odpowiedzialna jest agencja komunikacyjna PLEON. BBDO wspiera projekt kreacją.

Nowe opakowania zaprojektowane zostały przez agencje Arnell Group w Stanach Zjednoczonych. Nowe opakowania  dostępne będą w sprzedaży na początku marca.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"