SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa Gazety Wyborczej

Nowa kampania reklamowa "Gazety Wyborczej"

Od początku września, pod hasłem "Nam nie jest wszystko jedno", trwa kampania wizerunkowa Gazety Wyborczej. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

- 2.09 redakcja Gazety zamieściła na pierwszej stronie następujący tekst: "Nam nie jest wszystko jedno". Takie motto znajdzie się od dziś obok naszego tytułu i logo. Uznaliśmy, że to ambitne hasło wyraża sens naszych 14-letnich starań, wydaje nam się, że oddaje ducha "Gazety". Wierzymy, że motto może stać się znakiem rozpoznawczym dla naszych Czytelników i wszystkich ludzi w Polsce, którzy stosują w swoim własnym życiu zasadę "mnie nie jest wszystko jedno" - mówi Jarosław Matuszewski, dyrektor ds. marketingu Gazety Wyborczej.

Kampanię realizuje wybrana w przetargu agencja Corporate Profiles DDB, zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starlink i Agora. W kampanii zostanie wykorzystana telewizja ogólnopolska i outdoor.

Filmy z udziałem Adama Michnika zostały przygotowane przez wybitnego dokumentalistę Pawła Łozińskiego. Poza wersjami 30-sekundowymi, zmontowany został także film 90-sekundowy, którego pierwsza emisja miała miejsce w poniedziałek 1 września przed głównym wydaniem Wiadomości w TVP1.

Oprócz kampanii wizerunkowej, Gazeta przygotowała także dwie kampanie dotyczące poniedziałkowej Gazety Praca i piątkowej Gazety Telewizyjnej.

- Poniedziałkowe wydanie Gazety Wyborczej wraz z Gazetą Praca jest promowane regularnie od kilku lat, co skutecznie wpływa na sprzedaż, jednak w stosunku do dotychczasowej praktyki pojawiła się zmiana realizacyjna. O ile dotychczas do promocji były wykorzystywane proste animacje komputerowe, tym razem na użytek działań jesiennych powstał film reklamowy, wyreżyserowany przez Filipa Jasieńskiego i Huberta Stadnickiego - wyjaśnia Jarosław Matuszewski.

Celem działań promocyjnych wokół poniedziałku jest niezmiennie przypominanie o Gazecie Praca oraz wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej. Kampania jest realizowana w telewizjach ogólnopolskich, radiach ogólnopolskich i lokalnych oraz na citylightach w całej Polsce.

Taki sam zestaw mediów został wybrany do kampanii Gazety Telewizyjnej, w piątkowym wydaniu Gazety Wyborczej. Od jesieni 2002 roku, kiedy zmianie uległ format Gazety Telewizyjnej, piątkowe wydanie Gazety Wyborczej jest reklamowane regularnie i z sukcesami. W stosunku do poprzednich działań zmienił się wykonawca - podczas gdy dotychczasowe kampanie były realizowane we współpracy z agencją PZL, tę przygotowała agencja CP DDB.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Gazety Wyborczej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl