TVN24 liderem w lipcu, Telewizja Republika straciła najwięcej. Słabe wyniki wPolsce.pl

W lipcu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lipcu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,44 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 17,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,65 proc. (po spadku o 28,26 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,28 proc. udziału, po spadku względem lipca 2017 roku o 7,17 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,97 proc. Jego wynik względem lipca zeszłego roku zmalał o 1,51 proc.

Jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 2,99 proc. do 0,41 proc., pochwalić się mógł TVN24 BiS, który zajął miejsce piąte.

Z kolei najwięcej straciła będąca ostatnia w zestawieniu Telewizja Republika, której wynik zmniejszył się o 41,43 proc. do 0,04 proc. udziału.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu ub.r. kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca br. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w lipcu tego roku wyniósł 0,001 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-i-ttv-na-czele-stacji-tematycznych-w-lipcu-tvp-sport-w-czolowce-top-25,7171258279577729a ##

Największy udział (4,85 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lipcu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący spadek o 16,17 proc. Kanały te wyprzedziły stacje newsowe TVP, których udział zmniejszył się o 23,89 proc. do 4,63 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lipcu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,53 proc., po spadku o 21,67 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,38 proc. udziału, w dół o 34,02 proc.), a trzeci był Polsat News (0,86 proc.; - 12,74 proc.).

Jako jedyny zyskał tutaj TVN24 BiS - było to 5,10 proc. do 0,33 proc. udziału. Największy spadek, wynoszący 54,55 proc. do 0,02 proc., też miała tutaj TV Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,86 proc. udziału, po spadku o 19,29 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy