OMD broni budżetu Providenta, konkurentami Wavemaker i Vizeum

W prowadzonym przez firmę pożyczkową Provident Polska przetargu mediowym rywalizują domy mediowe Wavemaker (GroupM), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) i OMD. Ten ostatni broni budżetu klienta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii Provident Polska odpowiada dom mediowy OMD, który dla tej firmy pracuje od początku 2013 roku. W przetargu prowadzonym pod koniec 2012 roku agencja przejęła budżet firmy pożyczkowej od domu mediowego Starlink (Publicis Media).

Na początku 2016 roku OMD ponownie wygrał przetarg mediowy firmy, utrzymując jej obsługę. W przetargu agencja pokonała dwa inne domy mediowe, ale ich nazw wówczas nie podano.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/karolina-luczak-provident-polska-komunikacja-wewnetrzna,7171507901659265a ##

Do obecnego postępowania Provident zaprosił trzy agencje mediowe: OMD, Wavemaker i Vizeum. Zwycięzcę przetargu firma wybierze w ciągu kilku tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"