SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD broni budżetu Providenta, konkurentami Wavemaker i Vizeum

W prowadzonym przez firmę pożyczkową Provident Polska przetargu mediowym rywalizują domy mediowe Wavemaker (GroupM), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) i OMD. Ten ostatni broni budżetu klienta.

Article

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii Provident Polska odpowiada dom mediowy OMD, który dla tej firmy pracuje od początku 2013 roku. W przetargu prowadzonym pod koniec 2012 roku agencja przejęła budżet firmy pożyczkowej od domu mediowego Starlink (Publicis Media).

Na początku 2016 roku OMD ponownie wygrał przetarg mediowy firmy, utrzymując jej obsługę. W przetargu agencja pokonała dwa inne domy mediowe, ale ich nazw wówczas nie podano.

Do obecnego postępowania Provident zaprosił trzy agencje mediowe: OMD, Wavemaker i Vizeum. Zwycięzcę przetargu firma wybierze w ciągu kilku tygodni.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OMD broni budżetu Providenta, konkurentami Wavemaker i Vizeum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl