Orifarm pozostaje klientem OMD

Agencja mediowa OMD wygrała przetarg na obsługę mediową Orifarm Healthcare, firmy, do której należą takie farmaceutyczne marki, jak Amol, Sanostol oraz Vita Buerlecithin. Tym samym agencja utrzymała 10-letnią współpracę z klientem. Przetarg nadzorowany był przez Instytut Audytu Mediowego.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Orifarm pozostaje klientem OMD

Na mocy przedłużonego kontraktu pomiędzy partnerami, OMD będzie odpowiedzialne za strategię mediową, planowanie i zakup mediów online i offline oraz obszar analityki i badań.

Magdalena Anna Pabjasz, head of OTC marketing and digital w Orifarm Healthcare, podkreśla: – Cieszymy się z kontynuacji współpracy z OMD. Podczas przetargu zaprezentowali świeże podejście do strategii mediowej, z której szczególnie wybrzmiało głębokie zrozumienie naszej kategorii oraz proaktywność. Był to kluczowy aspekt, który zadecydował o wyniku przetargu.

Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA