"Orzeł czy reszka" reklamuje się w prasie kobiecej

W czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquard trwa kampaniareklamowa konkursu "Orzeł czy reszka". Zabawa opiera się naSMS-owej grze w ciemno.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zamieszczana w czasopismach kobiecych wydawnictwa Marquardreklama konkursu "Orzeł czy reszka" zachęca do wysłania SMS-a otreści "OV.Orzel" lub "Ov.Reszka". W wiadomości zwrotnej otrzymujesię informację o nagrodzie finansowej lub rzeczowej, którą możnaotrzymać. Wysyłając kolejne SMS-y, zwiększa się pulę swoichwygranych.

"Orzeł czy reszka" jest reklamowany w tygodniku "Pani Domu" orazmiesięcznikach "Joy", "Cosmopolitan", "Olivia" i "Shape". Koncepcjąkonkursu - zaplanowanego do 24 czerwca - oraz jego obsługą prawną iwsparciem reklamowym zajmuje się - na zlecenie wydawnictwa Marquard- firma One-2-One Media Solution.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska