SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Patricia Kosterski w dziale new business agencji Neon Shake

Do zespołu agencji Neoan Shake na stanowisko new business managera dołączyła w październiku Patricia Kosterski.

Kosterski odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynację projektów przetargowych z zakresu social media marketingu, public relations, content marketingu oraz obsługi kreatywnej i strategicznej, głównie na rynkach zagranicznych. Raportuje do Tomasza Napierały, współwłaściciela i dyrektora kreatywnego agencji.

Patricia Kosterski pracowała poprzednio jako brand manager w Barste Design oraz w niemieckiej agencji reklamowej Ofenstein w Monachium. Doświadczenie zdobywała także w Anders Superbrands, firmie produkującej luksusowe szwajcarskie zegarki. Z branżą marketingową zawiązana jest od 4 lat.

Kosterski jest absolwentką Uniwersytetu Europy Centralnej w Skalicy oraz Uniwersytetu Wrocławskiego.

Dołącz do dyskusji: Patricia Kosterski w dziale new business agencji Neon Shake

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl