SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Phelps z Subway

Michael Phelps podpisał długoterminową globalną umowę z jedną znajwiększych na świecie sieci franczyzowych restauracji szybkiejobsługi Subway.

Po zdobyciu ośmiu złotych medali w pływaniu na igrzyskacholimpijskich w Pekinie, Phelps jest rozchwytywany przez firmy,chcące aby promował on ich marki i produkty. Podpisał on już umowym.in. z Kellogg Corn Flakes, Rosetta Stone, Speedo i Visą -informuje serwis Marketing Week.

Obowiązująca co najmniej do 2012 roku umowa z Subway zostałaoparta na zasadzie wyłączności, co oznacza, że Phelps nie możewspółpracować z żadnymi innymi sieciami restauracji, w tym równieżz McDonald's, z którą był powiązany w trakcie igrzysk.

"Wiedzieliśmy, że Michael Phelps jest wielkim fanem naszychkanapek i chcieliśmy na tej podstawie wraz z nim pokazać, że Subwayjest marką, która może odgrywać rolę w pomaganiu każdemu, odzawodowych sportowców po weekendowych biegaczy (...)" - stwierdziłTony Pace, dyrektor ds. marketingu w Subway.

Z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wynika, że wubiegłym roku posiadająca 30.231 restauracji w 87 krajach (11 wPolsce) sieć wydała na reklamę ponad 400 milionów dolarów, a wpierwszych dziewięciu miesiącach roku obecnego blisko 340 milionówdolarów.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Phelps z Subway

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl