Phelps z Subway

Michael Phelps podpisał długoterminową globalną umowę z jedną znajwiększych na świecie sieci franczyzowych restauracji szybkiejobsługi Subway.

km
km
Udostępnij artykuł:

Po zdobyciu ośmiu złotych medali w pływaniu na igrzyskacholimpijskich w Pekinie, Phelps jest rozchwytywany przez firmy,chcące aby promował on ich marki i produkty. Podpisał on już umowym.in. z Kellogg Corn Flakes, Rosetta Stone, Speedo i Visą -informuje serwis Marketing Week.

Obowiązująca co najmniej do 2012 roku umowa z Subway zostałaoparta na zasadzie wyłączności, co oznacza, że Phelps nie możewspółpracować z żadnymi innymi sieciami restauracji, w tym równieżz McDonald's, z którą był powiązany w trakcie igrzysk.

"Wiedzieliśmy, że Michael Phelps jest wielkim fanem naszychkanapek i chcieliśmy na tej podstawie wraz z nim pokazać, że Subwayjest marką, która może odgrywać rolę w pomaganiu każdemu, odzawodowych sportowców po weekendowych biegaczy (...)" - stwierdziłTony Pace, dyrektor ds. marketingu w Subway.

Z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wynika, że wubiegłym roku posiadająca 30.231 restauracji w 87 krajach (11 wPolsce) sieć wydała na reklamę ponad 400 milionów dolarów, a wpierwszych dziewięciu miesiącach roku obecnego blisko 340 milionówdolarów.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu