SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w Starcom MediaVest Group Polska

Piotr Ruszak, dotychczas senior communications manager w Starcom MediaVest Group Polska, awansował na stanowisko dyrektora ds. reputacji marki SMG. Odpowiada w firmie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną.

Piotr Ruszak Article

Stanowisko dyrektora ds. reputacji to nowa funkcja w Starcom MediaVest Group.

Piotr Ruszak dołączył do firmy w 2006 roku, obejmując stanowisko marketing managera. Zajmował się public relations i komunikacją biznesową Publicis Groupe Media, struktury negocjacyjnej tworzonej przez Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group.

Od 2009 r. jest związany wyłącznie z SMG. W 2011 r. awansował na stanowisko senior communications managera. Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną wszystkich marek agencji i departamentów specjalistycznych firmy. Jednocześnie w ramach rozwijania oferty zintegrowanych usług marketingowych SMG współpracował w zakresie public relations z klientami agencji takimi jak m.in. Mondelez Polska i ZT Kruszwica.

Jest absolwentem Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium z komunikacji społecznej i mediów w Polskiej Akademii Nauk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w Starcom MediaVest Group Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wiesz-dobrze-kto
Brawo!
11 8
odpowiedź
User
ekspert
gratulacje!!!
9 8
odpowiedź
User
BASIA
GRATULUJE AWANSU BASIA GĄSIOROWSKA.
9 8
odpowiedź
User
kapen
Od lat czytam bełkotliwe wywody, że reklama jest dobra, że może sprostać inteligencji i że nie stoi w sprzeczności, że może być wartościowa co najmniej jak medium, w którym się pojawia. Tymczasem to media zjechały do poziomu reklamy, a nie reklamy dojechały do poziomu mediów. W zasadzie wszystko, co jest publikowane ma jakiś cel sprzedażowy. Wszystko co wystaje ponad poziom papki reklamowej zanika lub staje się niszowe. Proszę przeczytać przykłady mediów podane przez autora :) Dawniej to był ściek lub tzw. prasa brukowa. Dziś to norma i jako nośnik reklamowy wciąż jest pełnowartościowa. Czytaja idioci i kupuja idioci. Nie ma powodu do paniki.
8 8
odpowiedź