PKP Intercity chce zbadać wizerunek i efektywność kampanii

PKP Intercity zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania rynkowego wizerunku marki i efektywności kampanii komunikacyjnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity chce zbadać wizerunek i efektywność kampanii

PKP Intercity planuje kampanię wizerunkowo-produktową w mediach.  Cele tej kampanii to m.in. budowanie świadomości i atrakcyjności (likeability) marki PKP Intercity, budowanie awareness. Kampania ma być realizowana w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie.  Pierwszy etap kampanii zaplanowano na kwiecień 2024 roku, a drugi - na październik. 

W związku z tym PKP Intercity planuje realizację trzyetapowego badania, w celu weryfikacji efektywności działań promocyjnych. Pierwszy etap realizowany  przed  rozpoczęciem  kampanii (pomiar  poziomu wyjściowego głównych wskaźników) – wywiady wykonane w marcu 2024r.; etap drugi - pomiar efektów I etapu kampanii) – po jej zakończeniu (maj-czerwiec2024); trzeci etap realizowany  po  zakończeniu kampanii wizerunkowej w listopadzie, grudniu 2024r. 

Podczas badania mierzone będą m.in. świadomość  Top  of  Mind,  spontaniczna i wspomagana marek przewoźników kolejowych, świadomość reklam przewoźników, rozumienie przekazu reklamowego (informacje o ofercie itd.), zauważalność reklam pochodzących z kampanii oraz powiązanie reklam z markami PKP/PKP IC (recall i recognition) itp 

Badanie ma mieć charakter ilościowy, będzie realizowane za pomocą wywiadów CAWI, przy wykorzystaniu panelu internetowego.  

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na okres do końca grudnia 2024 roku. Przetarg trwa do 11 stycznia 2024 roku. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych