PKP Intercity chce zbadać wizerunek i efektywność kampanii

PKP Intercity zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania rynkowego wizerunku marki i efektywności kampanii komunikacyjnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity chce zbadać wizerunek i efektywność kampanii

PKP Intercity planuje kampanię wizerunkowo-produktową w mediach.  Cele tej kampanii to m.in. budowanie świadomości i atrakcyjności (likeability) marki PKP Intercity, budowanie awareness. Kampania ma być realizowana w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie.  Pierwszy etap kampanii zaplanowano na kwiecień 2024 roku, a drugi - na październik. 

W związku z tym PKP Intercity planuje realizację trzyetapowego badania, w celu weryfikacji efektywności działań promocyjnych. Pierwszy etap realizowany  przed  rozpoczęciem  kampanii (pomiar  poziomu wyjściowego głównych wskaźników) – wywiady wykonane w marcu 2024r.; etap drugi - pomiar efektów I etapu kampanii) – po jej zakończeniu (maj-czerwiec2024); trzeci etap realizowany  po  zakończeniu kampanii wizerunkowej w listopadzie, grudniu 2024r. 

Podczas badania mierzone będą m.in. świadomość  Top  of  Mind,  spontaniczna i wspomagana marek przewoźników kolejowych, świadomość reklam przewoźników, rozumienie przekazu reklamowego (informacje o ofercie itd.), zauważalność reklam pochodzących z kampanii oraz powiązanie reklam z markami PKP/PKP IC (recall i recognition) itp 

Badanie ma mieć charakter ilościowy, będzie realizowane za pomocą wywiadów CAWI, przy wykorzystaniu panelu internetowego.  

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na okres do końca grudnia 2024 roku. Przetarg trwa do 11 stycznia 2024 roku. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska