SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plakativ dla Discovery Channel

Plakativ Poland realizuje nową kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel.

 Motywem jest książka „ Kod Leonarda Da Vinci”, której będzie poświęconych kilka specjalnych programów emitowanych codziennie o 22.00 od 14 do 19 maja br.

W kampanii wykorzystano część lokalizacji wchodzących w skład pakietu śląskiego, który jest jednym z nowych produktów Plakativ. Ekspozycje o powierzchniach od 130 do 170 mkw. mają miejsce w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu oraz  Wrocławiu.

 

Ekspozycja reklam potrwa do końca maja br. Firma  jest odpowiedzialna za produkcję, montaż oraz ekspozycję.

Powierzchnie zakupił Media Direction, kreację przygotował Front Design.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Plakativ dla Discovery Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl