Agencja Plej wygrała przetarg na kampanię Allegro „Nie pytamy po co, ważne że mają"

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii Allegro skierowanej do osób w wieku 18-30 lat. Jej hasło brzmi „Nie pytamy po co, ważne że mają".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Plej wygrała przetarg na kampanię Allegro „Nie pytamy po co, ważne że mają"

Kampania „Nie pytamy po co, ważne że mają" trwa od 9 sierpnia i obejmuje działania w kanałach social media, digital, VOD, OOH. Koncept kreatywny i hasło kampanii oparto na tezie, że na Allegro można kupić wszystko.

W ramach kampanii można wziąć udział w TikTok-owym challenge’u Allegro, a wkrótce w przestrzeni miejskiej pojawią się także murale i citylighty.

- W kampanii chcieliśmy pokazać młodszym użytkownikom, że mamy wszystko, czego szukają znane marki, szybkie płatności, inspirujące produkty, 5 darmowych przesyłek i zwrotów rocznie z Allegro Smart! na Start i wiele innych benefitów. Kampanię zdecydowaliśmy się przeprowadzić w nowych mediach, a ze względu na sezon wakacyjny pojawimy się też w offline. W ramach kampanii stworzyliśmy również landing page mamyto.allegro.pl - mówi Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand management specialist w Allegro.

Kreację kampanii przygotowała agencja Plej. Filmy wyreżyserował duet reżyserski Bujas&Kosz, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęło się Allegro, agencja Plej, dom mediowy Starcom oraz agencja digital-contentowa LiquidThread.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"