Plushak na siłowni reklamuje Plush Abo (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty abonamentowej w taryfie Plush (jej operatorem jest Polkomtel). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Plushak na siłowni reklamuje Plush Abo (wideo)

W spocie Plushak wchodzi na siłownię z efektowną muskulaturą i przekonuje, że tam tu abonament. Okazuje się jednak, że świetną rzeźbę osiągnął, ściskając tułów sznurkiem.

Kampania podkreśla, że w ramach taryfy Plush Abo, wprowadzonej w kwietniu br., przy umowie na 24 miesiące za 25 zł miesięcznie użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz 15 GB miesięcznego pakietu internetowego, do którego nie jest wliczane korzystania z najpopularniejszych platform społecznościowych.

Poprzedni spot Plusha, promujący ofertę abonamentową i na kartę, pokazywał, jak Plushak przyjeżdża na skuterze po dziewczynę.

Nowa kampania jest prowadzona od 21 sierpnia, obejmuje telewizję, kina, radio oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Piotr Śliskowski, wyreżyserował Wojciech Wawszczyk, a produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"