SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Podwójna Pakosińska reklamuje internet, tv i telefon w UPC tańsze o 50 proc. (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa UPC z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Akcję przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika i MediaVest.

Katarzyna Pakosińska, reklama UPC

Katarzyna Pakosińska, reklama UPC

W nowej kampanii UPC Katarzyna Pakosińska informuje, że obecnie w tej sieci za pakiet z internetem o przepustowości 60 MB/s, telewizją cyfrową i telefonem przez 3 miesiące płaci się połowę ceny. Oferta ta jest skierowana do nowych klientów UPC oraz tych, którzy dotychczas korzystali z jednej usługi firmy.

W kampanii Pakosińska kolejny raz wciela się w podwójną rolę: nierozgarniętej brunetki i rozsądnej blondynki. W takiej konwencji reklamuje UPC od sierpnia ub.r., przy czym we wcześniejszych spotach promowana była przede wszystkim usługa internetowa (obejrzyj jeden z nich), przy czym Komisja Etyki Reklamy oceniła, że pierwszy z tych spotów był nieczytelny i wprowadzał odbiorców w błąd (więcej na ten temat).



Obecna akcja reklamowa od 15 lutego obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVN 24, Discovery, 13th Street, Ale Kino, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Gol, Club TV, Comedy Central Family, Czwórka Polskie Radio, Domo, Kuchnia TV, Orange Sport, Planete, SportKlub, Wedding TV, Zone Europa, Zone Reality), internet (największe portale) oraz prasę („Metro” i „Gazeta Stołeczna”).

Kreację kampanii przygotowała agencja DraftFCB + Ad Fabrika, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Podwójna Pakosińska reklamuje internet, tv i telefon w UPC tańsze o 50 proc. (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
To jest zdecydowanie jedna z najbardziej idiotycznych kampanii TV ostatnich lat w Polsce.
odpowiedź